Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:717
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (546 z 717)

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Uvedená procenta vychází z 154 hodnocení od spotřebitelů help

#81883Zamítnuta reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2025, před měsícem

Julija Baxiner

Znění stížnosti

Po úmrtí manžela jeho telefonní číslo bylo přepsáno na cizí osobu. Vodafone reklamaci zamítl s tím že osoba se prokázala originálem úmrtního listu však na matrice mne ujistili že originál úmrtního listu mám jen já jako manželka. Potřebuji vrátit telefonní číslo svého manžela podle mne ten převod není oprávněný


Produkt

Převod čísla


Požadované řešení

Zrušit převod čísla mého manžela na cizí osobu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2025 15:20, před měsícem

V popsaném případě se jedná o osobní závazek, ten úmrtím účastníka zaniká.

Společnost může po zániku závazku poskytnout telefonní číslo jiné osobě.

Pokud má spotřebitel podezření, že došlo k trestnému činu (např. padělání a pozměnění veřejné listiny - úmrtního listu), může se také obrátit na orgány činné v trestním řízení (např. Policii ČR).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.5.2025 14:12, před 27 dny

Dobrý den, paní Baxiner, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Prostřednictvím stránek třetích stran nemůžeme řešit konkrétní požadavky zákazníků, ale z Vašeho popisu vyplývá, že už jste podala reklamaci. Věřím, že na základě této reklamace kolegové celou situaci důkladně prověřili a zkontrolovali. Pokud se domníváte, že došlo k podvodu, můžete podat výpověď na Policii ČR. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.