Počet nahlášených stížností: | 803 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 9 |
Jak je možné že máte na prodejně(Kroměříž) smetanu od jednoho výrobce (kunín 31%) za dvě ceny? Obaly jsou jen neznatelně odlišné cena jedné 39,90 a druhá 23,90-
Bral jsem z regálu kde měla být za 23,90 účtováno 39,90.
nemám tušení jsem neskutečne n.... Jste ***? Ignoranti? nebo z Marsu?
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.gov.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Jankovýchu,
Mrzí nás, že máte na této prodejně špatnou zkušenost s cenou zboží. Pokud na tento problém narazíte, doporučujeme Vám cenu ihned reklamovat na prodejně nebo při další návštěvě prodejny. Vaše upozornění předáme na vedení prodejny, aby se situace neopakovala.
Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace.
S pozdravem Lidl s.r.o.