Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:803
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

68 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (546 z 803)

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Uvedená procenta vychází z 157 hodnocení od spotřebitelů help

#81904Smetana na šlehání Kunín 31%

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2025, před 19 dny

Petr Jankových

Znění stížnosti

Jak je možné že máte na prodejně(Kroměříž) smetanu od jednoho výrobce (kunín 31%) za dvě ceny? Obaly jsou jen neznatelně odlišné cena jedné 39,90 a druhá 23,90-
Bral jsem z regálu kde měla být za 23,90 účtováno 39,90.


Požadované řešení

nemám tušení jsem neskutečne n.... Jste ***? Ignoranti? nebo z Marsu?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2025 10:32, před 13 dny

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.gov.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2025 10:10, před 12 dny

Dobrý den, pane Jankovýchu,

Mrzí nás, že máte na této prodejně špatnou zkušenost s cenou zboží. Pokud na tento problém narazíte, doporučujeme Vám cenu ihned reklamovat na prodejně nebo při další návštěvě prodejny. Vaše upozornění předáme na vedení prodejny, aby se situace neopakovala.

Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace.

S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.