Počet nahlášených stížností: | 1419 |
Z toho za letošní rok: | 61 |
Stále v řešení: | 20 |
Dobrý den,
obracím se na vás s žádostí o pomoc při řešení závažného případu týkajícího se ztráty mého notebooku během reklamace u společnosti Alza.cz a.s.
Níže uvádím časovou osu případu a současný stav:
notebook Acer
vcrácení mého notebooku nebo náhrada škody
|
Tweet |
Zmíněnou časovou osu či podrobnější popis případu jsme nedohledali.
Ke ztrátě věci během reklamace:
V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Dle § 2951 odst. 1 občanského zákoníku se škoda nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit dle § 2969 odst. 1 občanského zákoníku.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Dobrý deň,
zákazníka sme kontaktovali a notebook bol vydaný na pobočke v Kolíne.
Z tohto dôvodu Vás prosím o uzavretie prípadu Stížnost č. 81919, keďže ďalšie kroky už nie sú potrebné.
S pozdravom Sedrik, Alza.cz Oddelenie starostlivosti o zákazníkov.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla výše uvedené potvrdit a stížnost případně uzavřít.
Spotřebitelka doplnila následující:
Případ je vyřešen, včera jsem si notebook vyzvedla na pobočce a je v pořádku opraven.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.