Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:614
Z toho za letošní rok:93
Stále v řešení:55
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

60.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (371 z 614)

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Uvedená procenta vychází z 84 hodnocení od spotřebitelů help

#81924Ztracená zásilka ***

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2025, před 22 dny

Ferdinand Šmikmátor

Znění stížnosti

Po obdržení informace o vyzvednutí zásilky z místa Z-BOX Bystřice nad Pernštejnem, Spojovací 669 jsem ihned učinil pokus o převzetí. Po otevření schránky jsem s úžasem zjistil, že je prázdná! Takové žerty by si žádná firma neměla dovolit.


Produkt

5x 1kg povidel od firmy dr. Hlaváč.


Požadované řešení

Řádné doručení zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2025 12:15, před 17 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2025 16:35, před 16 dny

Dobrý den, moc se za tuto situaci omlouváme, to by se stát rozhodně nemělo. Obraťte se prosím na odesílatele zásilky, měl by vám pomoci s případnou reklamací. Věříme, že se vše podaří dořešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2025 10:20, před 15 dny

Spotřebitel nás informoval, že mu byla zásilka doručena. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.