Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:806
Z toho za letošní rok:22
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

67.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (546 z 806)

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Uvedená procenta vychází z 157 hodnocení od spotřebitelů help

#81941Nedodržení otevírací doby

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2025, před měsícem

Radim Chytil

Znění stížnosti

Dobrý den .
Dnes 16.5.2025 jsem ráno navštívil Vaši prodejnu v Týně nad Vltavou. Provozní doba po až pá od 06:00 - zvolil jsem si ji právě proto. Přede mnou byla 300 km dlouhá cesta a chtěl jsem si zakoupit nějaké pečivo na cestu. Do lidlu však většinou odpoledne chodím nakupovat celkem často. Bohužel při ohlášení 06:00 v rádiu - prodejna stále nebyla otevřena. Nekoukám na nějakou minutu - "počkám říkám si" 06:05 stále nic ,ale za dveřmi se objevuje prodavačka a zahajuje vybalování květin ... ?! to že za dveřmi někdo stojí absolutně ignoruje. 06:10 přijde druhá prodavačka a cosi kutí v regále. Opět absolutní ignorace. Nezlobte se na mě já také musím dodržovat časy a doby na kterých se domluvím . Tohle už jsem nevydržel nemám řčas čekat čtvrt hodiny na otevření obchodu který má už dávno prodávat. Nasedám do auta a odjíždím. Jídlo jsem si koupil u Vietnamce pár vesnic od Týna . Pokud nestíhá personál otevřít upravte jim pracovní dobu nebo vyměňte personál. Řešení je samozřejmě na Vás. Co vím naprosto jistě ,že ráno už v Týně do Lidlu určitě v nejbližší době nepůjdu.
Mě za příchod o minutu později seberou hodinovou sazbu . Zajímalo by mě Vaše řešení takového problému. Vím je to drobnost - zůstane-li však nepovšimnuta věřtě ,že se bude jistě opakovat a zákazník....... půjde prostě jinam.
S Pozdravem R. Chytil


Požadované řešení

Nechám na vás klidně je třeba jen pokárejte pokud je to opakované - finanční postih . Dle mě stačí třeba nevyplatit první hodinu.
Chápu že chtěly mít připravenu prodejnu - nicméně jedna mohla v klidu být u Kasy a otevřít.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2025 13:43, před 24 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2025 15:34, před 24 dny

Dobrý den, pane Chytile,

Mrzí nás Vámi popsaná situace, kterou jsme přímo v dané prodejně prověřili.

Otevírací doba od 6:00 je pouze pro možnost využití našeho kávomatu. Kávomat je dostupný ve dnech pondělí - sobota od 6:00 a v neděli od 7:00. Otevírací doba prodejny je ve dnech pondělí - sobota od 7:00 a v neděli od 8:00.

Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení.

S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.