Počet nahlášených stížností: | 806 |
Z toho za letošní rok: | 22 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den .
Dnes 16.5.2025 jsem ráno navštívil Vaši prodejnu v Týně nad Vltavou. Provozní doba po až pá od 06:00 - zvolil jsem si ji právě proto. Přede mnou byla 300 km dlouhá cesta a chtěl jsem si zakoupit nějaké pečivo na cestu. Do lidlu však většinou odpoledne chodím nakupovat celkem často. Bohužel při ohlášení 06:00 v rádiu - prodejna stále nebyla otevřena. Nekoukám na nějakou minutu - "počkám říkám si" 06:05 stále nic ,ale za dveřmi se objevuje prodavačka a zahajuje vybalování květin ... ?! to že za dveřmi někdo stojí absolutně ignoruje. 06:10 přijde druhá prodavačka a cosi kutí v regále. Opět absolutní ignorace. Nezlobte se na mě já také musím dodržovat časy a doby na kterých se domluvím . Tohle už jsem nevydržel nemám řčas čekat čtvrt hodiny na otevření obchodu který má už dávno prodávat. Nasedám do auta a odjíždím. Jídlo jsem si koupil u Vietnamce pár vesnic od Týna . Pokud nestíhá personál otevřít upravte jim pracovní dobu nebo vyměňte personál. Řešení je samozřejmě na Vás. Co vím naprosto jistě ,že ráno už v Týně do Lidlu určitě v nejbližší době nepůjdu.
Mě za příchod o minutu později seberou hodinovou sazbu . Zajímalo by mě Vaše řešení takového problému. Vím je to drobnost - zůstane-li však nepovšimnuta věřtě ,že se bude jistě opakovat a zákazník....... půjde prostě jinam.
S Pozdravem R. Chytil
Nechám na vás klidně je třeba jen pokárejte pokud je to opakované - finanční postih . Dle mě stačí třeba nevyplatit první hodinu.
Chápu že chtěly mít připravenu prodejnu - nicméně jedna mohla v klidu být u Kasy a otevřít.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku. Podnikatel má podle § 434 zákona č. 89/2012Sb., občanský zákoník, umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Dobrý den, pane Chytile,
Mrzí nás Vámi popsaná situace, kterou jsme přímo v dané prodejně prověřili.
Otevírací doba od 6:00 je pouze pro možnost využití našeho kávomatu. Kávomat je dostupný ve dnech pondělí - sobota od 6:00 a v neděli od 7:00. Otevírací doba prodejny je ve dnech pondělí - sobota od 7:00 a v neděli od 8:00.
Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení.
S pozdravem Lidl s.r.o.