Počet nahlášených stížností: | 617 |
Z toho za letošní rok: | 96 |
Stále v řešení: | 57 |
15.5.2025 nejdříve nešla zásilka zaplatit přes apku když se mi to konečně podařilo tak nešel box otevřít, na reklamaci mi řekli že musím čekat 3-7 dni aby se na to podíval technik. Dnes 20.5.2025 jsem cvičně zavolala na zasilkovnu abych zjistila jak to vypadá. Bylo mi řečeno že ta lhůta 3-7 dnů začíná dnes protože dnes tam byl technik v 8:00 a nahlásil problém takže jsem vytočená jako p… už vás mám vážně plné zuby
Boty Liu-jo dodavatel zelando
Za me by se to melo řešit co nejrychleji a ne že mi někdo řekne 3-7 dnů a po 5 dnech se dozvím novou skutečnost že je to 3-7 dnů od doby co se uráčí přijet technik
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Michalcová, moc se za tuto situaci omlouváme. Je rozhodně dobře, že jste ve věci kontaktovala kolegy. Udělají, co bude v jejich silách, aby záležitost vyřešili co nejdříve, někdy to však může chvíli trvat. Prosíme proto v tuto chvíli o trpělivost. Jakmile pro vás budou mít kolegové nové zprávy, hned se s vámi spojí a domluví se na dalších krocích, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny