Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:617
Z toho za letošní rok:96
Stále v řešení:57
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

60.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (371 z 617)

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Uvedená procenta vychází z 85 hodnocení od spotřebitelů help

#81972Nedodané zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

26 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2025, před 26 dny

Šárka Michalcová

Znění stížnosti

15.5.2025 nejdříve nešla zásilka zaplatit přes apku když se mi to konečně podařilo tak nešel box otevřít, na reklamaci mi řekli že musím čekat 3-7 dni aby se na to podíval technik. Dnes 20.5.2025 jsem cvičně zavolala na zasilkovnu abych zjistila jak to vypadá. Bylo mi řečeno že ta lhůta 3-7 dnů začíná dnes protože dnes tam byl technik v 8:00 a nahlásil problém takže jsem vytočená jako p… už vás mám vážně plné zuby


Produkt

Boty Liu-jo dodavatel zelando


Požadované řešení

Za me by se to melo řešit co nejrychleji a ne že mi někdo řekne 3-7 dnů a po 5 dnech se dozvím novou skutečnost že je to 3-7 dnů od doby co se uráčí přijet technik


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2025 09:58, před 20 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2025 12:03, před 19 dny

Dobrý den, paní Michalcová, moc se za tuto situaci omlouváme. Je rozhodně dobře, že jste ve věci kontaktovala kolegy. Udělají, co bude v jejich silách, aby záležitost vyřešili co nejdříve, někdy to však může chvíli trvat. Prosíme proto v tuto chvíli o trpělivost. Jakmile pro vás budou mít kolegové nové zprávy, hned se s vámi spojí a domluví se na dalších krocích, věříme, že k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.