Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:804
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

67.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (546 z 804)

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Uvedená procenta vychází z 157 hodnocení od spotřebitelů help

#81981Velmi špatná kvalita brambor

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2025, před 18 dny

Monika Deverová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Koupila jsem brambory viz účtenka, viz šarže
Kvalita těchto brambor byla velmi špatná, spíše bych řekla, že se hodila jako krmná pro hospodářská zvířata, nikoliv ke konzumaci nás spotřebitelů.
Byla bych ráda, kdybyste tuto šarži prověřili a popř vyřadili z prodeje.
Prosím o info, zda jste situaci prověřili.

Děkuji Monika Deverová
***


Požadované řešení

vyřadit z prodeje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2025 10:59, před 11 dny

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2025 14:49, před 11 dny

Dobrý den, paní Deverová,

mrzí nás, že u nás zakoupené zboží nebylo v pořádku. Záleží nám na tom, aby naši zákazníci mohli zakoupit vždy zboží odpovídající 100% kvalitě.

Váš podnět obratem předáme k prověření na nákupní oddělení.

Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.

S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.5.2025 08:53, před 10 dny


Monika Deverová

Hodnocení: