Počet nahlášených stížností: | 804 |
Z toho za letošní rok: | 20 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
Koupila jsem brambory viz účtenka, viz šarže
Kvalita těchto brambor byla velmi špatná, spíše bych řekla, že se hodila jako krmná pro hospodářská zvířata, nikoliv ke konzumaci nás spotřebitelů.
Byla bych ráda, kdybyste tuto šarži prověřili a popř vyřadili z prodeje.
Prosím o info, zda jste situaci prověřili.
Děkuji Monika Deverová
***
vyřadit z prodeje
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, paní Deverová,
mrzí nás, že u nás zakoupené zboží nebylo v pořádku. Záleží nám na tom, aby naši zákazníci mohli zakoupit vždy zboží odpovídající 100% kvalitě.
Váš podnět obratem předáme k prověření na nákupní oddělení.
Za vzniklé komplikace se Vám omlouváme.
S pozdravem Lidl s.r.o.
Hodnocení: