Počet nahlášených stížností: | 613 |
Z toho za letošní rok: | 92 |
Stále v řešení: | 54 |
Zasilkovna neuznává reklamaci ikdyz balíček byl pojištěn ztratili ho a uz 3 krát se mi toto stalo chci si stěžovat. A vrátit peníze
Jednalo se o nějaké kartičky, náramky a důležitý dopis .
Ráda bych dostala zpět peníze za ztracené zboží které bylo pojištěno
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna škodu nahradí, neprokáže-li, že vznik škody nemohla odvrátit.
Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na zásilce, a to pouze za škodu skutečnou.
Dále je zde uvedeno, že pokud odesílatel nezvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, do částky 300,- Kč. Pokud odesílatel zvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za skutečně vzniklou škodu až do výše udané hodnoty zásilky. U zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna vždy za skutečnou škodu až do výše 10.000,- Kč.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla uvést důvod, pro který odmítá uhradit vzniklou škodu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Maturová, bohužel takto bez detailů (například trasovacího čísla zásilky) nevíme, co přesně se stalo. Pokud kolegové reklamaci zamítli, měli by vám k tomu také sdělit důvod, doporučujeme se proto na ně případně obrátit, aby vám své rozhodnutí objasnili. Mají o případu k dispozici nejvíce detailů a budou vám moci odpovědět na všechny otázky. Nikola, tým Zásilkovny