Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:617
Z toho za letošní rok:96
Stále v řešení:57
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

60.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (371 z 617)

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Uvedená procenta vychází z 85 hodnocení od spotřebitelů help

#82000Špatné uložení zásilky - již potřetí stejný problém

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

24 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2025, před 25 dny

Anna Likinová

Znění stížnosti

Už potřetí řeším naprosto stejný problém s doručením – zásilka je opět uložena na jiném místě (Z-BOX), než které jsem si vybrala. A pokaždé na tom samém nevhodném místě s otevírací dobou, která je pro mě zcela nepoužitelná. Minule údajně chyba v systému, slíbena náprava. Teď prý bylo zataženo. Výsledek je vždycky stejný: přeposlání trvá další 3–4 dny – to již i Česká pošta doručí rychleji. Totální frustrace a naprostá nespokojenost s takovým přístupem. Pokud opravdu dojde k technickému problému, Z-BOX nefunguje nebo je zrovna špatné počasí, považuji za naprosto samozřejmé, aby byl zákazník kontaktován a měl možnost si určit jiné výdejní místo. Ukládat zásilku bez upozornění na místo, které mu vůbec nevyhovuje, je naprosto neakceptovatelné.


Produkt

zboží z lékárny - vitamíny a kosmetické prostředky


Požadované řešení

1. Buď opravit chybu v systému nebo - pokud opravdu dojde k technickému problému (nefunguje Z-BOX nebo je zrovna špatné počasí) - kontaktovat zákazníka, aby si měl možnost určit jiné výdejní místo. Ukládat zásilku bez upozornění na místo, které mu vůbec nevyhovuje, je naprosto neakceptovatelné!

2. V případě vašeho pochybení zařídit urychlené přesměrování. Proč má zákazník kvůli vaší chybě čekat další 3-4 dny? Poškozujete tím nejen zákazníka, ale i prodejce/odesílatele, který s vámi spolupracuje, jelikož zákazník není ve výsledku spokojen s dobou doručení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2025 12:40, před 19 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Na stránkách společnosti je uvedeno, že pokud je v době doručování Z-BOX obsazený, zásilka se vrátí na depo. Další pracovní den dojde k opětovnému pokusu o doručení, přičemž pokud ani druhý pokus o doručení není úspěšný, vrací se zásilka opět na depo. Následně zákazník obdrží e-mailem výzvu ke zvolení preferovaného náhradního výdejního místa. To je potřeba zvolit ten den od doručení do 21:59. Další pracovní den je zásilka doručena na výdejní místo, které si příjemce vybral.

Pokud změnu místa dodání provedla společnost, neměla by být tato změna pro spotřebitele omezující (Z-BOX je přístupný po celou denní dobu a výdejní místo nikoliv).

Domníváme se, že stejný postup by měl být použit i v případě technického problému Z-BOXu.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2025 13:49, před 18 dny

Dobrý den, paní Likinová, moc se za tuto situaci omlouváme. Zásilku jsme museli přesměrovat z technických důvodů, bohužel ji nebylo možné do Z-BOXu uložit, proto jsme ji dodali do blízkého výdejního místa, abyste si ji mohla co nejdříve vyzvednout. Podle trasování zásilky to vypadá, že jste se už s kolegy domluvila na řešení a zásilka je v pořádku u vás, je to tak? Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.