Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

55.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (32 z 58)

Hodnocení spokojenosti

37%
63%
Uvedená procenta vychází z 8 hodnocení od spotřebitelů help

#82008Refundace za stornovanou platu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2025, před 11 dny

Michal Neužil

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 11. 5. 2025 jsem koupil dva produkci prostřednictvím Aukra v rámci dvou separátních nabídek od stejného prodejce. Zboží bohužel zcela neodpovídalo popisu a fotkám, takže jsem se s prodejcem korekntě domluvil na jeho vrácení, oba produkty. Prodejci jsem oba produkci poslal zpět, což dokonce Aurku i potvrdil. Prodejce stornoval obě platby, vše řešeno přes Aukro a po dvou dnech mi přišla od Aukra refundace za jeden produkt (č. ***), za druhý produkt (č. ***) v částce Kč: 599,- však nikoliv. Na obě dvě transakce je vázána zpoplatněná Aukro služba ochrany kupujících. Již cca týden se usilovně dotazuji Aukra k důvodu nerealizace refundace k druhému produkci, avšak Aukro je v tomto směru komunikačně zcela mrtvá platforma, poslal jsem jistě oficiální cestou cca 5 dotazů, každý den jeden, ale stále bez sebemenší reakce.


Produkt

Gramofonová deska Bathory.: transakce ***, produkt ***


Požadované řešení

Refundace neoprávněně držených financí na straně Aukra k *** v částce Kč: 599,- případně Kč: 569,- bez Aukro provize pro ochranu kupujícího


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2025 15:19, před 6 dny

Pokud vznikla na straně společnosti povinnost vrátit finanční prostředky, měla by tak učinit v přiměřené době.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.6.2025 13:49, před 5 hodinami

Dobrý den,
situaci jsem prověřila. Platby za obě zakoupené nabídky byly kupujícímu vráceny. Bohužel opravdu došlo k prodlení při vrácení druhé platby. Za toto prodlení se velice omlouváme. Bylo způsobeno nepozorností na naší straně.
V tuto chvíli je vše dořešeno a prosíme proto o uzavření stížnosti.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.