Počet nahlášených stížností: | 617 |
Z toho za letošní rok: | 96 |
Stále v řešení: | 57 |
Zásilkovna mi stratila jeden balík, preukázateľná hodnota je vyše 3500 KČ. Potvrdili, že prijali 2 ks balíkov a doručený bol len 1. Žiadna reakcia na 2 reklamácie, žiadne riešenie. Čakám na dokumenty o prevzatí balíka obchodom a dávam na SOJ.
1 balík nebol doručený
Doručíť balík, alebo vrátiť financie z aprodukty, ktoré boli priložené a odoslané zásilkovne vo formulári.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může oprávněná osoba ze smlouvy žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, kdy jste prosím kontaktovala náš tým reklamací? Pokud jste vyplnila reklamační formulář na našem webu (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), prosíme zatím o trpělivost. Řešení situace může chvíli trvat, nejpozději do 30 dnů by se vám ovšem kolegové měli ozvat. Nikola, tým Zásilkovny
Dobrý deň.
Ohľadne "stratenia" tohoto balíku - pod trasovacím čislom: *** som kontaktovala oficiálnou cestou opakovane Zásilkovnu cez ich formulár pod číslami:
7.5. č. 1500225
22.5. č.1625893
22.5.č. 1626136
28.5. č. 1675810
2x som hovorila priamo s operátorom.
Ako prílohy vo formulári som poslala dokumentáciu potvrdzujúcu odoslanie 2 balíkov pod 1 trasovacím číslom, na dokumente je podpis šoféra, ktorý prevzal 2 balíky na depo Holubice. Potvrdenie TEMU, ktorý do dnešného dňa dostal len 1 balík. Dokumenty s obrázkami položiek, ktoré TEMU nedostalo. Potvrdenie s TEMU, že došiel len 1 balík.
Navyše v prvom telefonáte s operátorkou Zásilkovne, operátorka telefonicky potvrdila, že v systéme skutočne figurujú 2 balíky. Na jej podnet som začala vyplňovať formuláze Zásilkovny, kde som celú situáciu opíslala, priložila dokumentáciu a čakala na vyriešenie. Doteraz žiadna odpoveď k stratenému balíku, ignorácia.
Ďakujemza pomoc s riešením,
s pozdravom,
Jana Žiaranová
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. Číslo zásilky jsme přesunuli do referenčních údajů.
Protože spotřebitelka uvedla požadované údaje, přeřazujeme stížnost na společnost, aby se ke konkrétnímu případu mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Ziaranova, děkujeme za doplnění údajů, vaši zásilku jsme nechali prověřit. Vypadá to, že jste odeslala dvě různé zásilky pod jedním trasovacím číslem, proto se nyní zásilku nedaří lokalizovat. Každý odeslaný balíček totiž musí mít přiřazeno vlastní trasovací číslo, jinak nejsme schopni zajistit hladký průběh přepravy. Nicméně podle popisu obsahu, který jste nám předala, se nyní pokoušíme druhou zásilku najít. Jakmile k tomu budeme mít nové informace, měli by se vám kolegové ozvat, prosíme vás proto zatím o trpělivost. Uděláme vše pro to, aby to nakonec dobře dopadlo. Nikola, tým Zásilkovny