Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:617
Z toho za letošní rok:96
Stále v řešení:57
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

60.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (371 z 617)

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Uvedená procenta vychází z 85 hodnocení od spotřebitelů help

#82048Stratenie balíka a žiadne riešenie

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2025, před 20 dny

Jana Ziaranova

Znění stížnosti

Zásilkovna mi stratila jeden balík, preukázateľná hodnota je vyše 3500 KČ. Potvrdili, že prijali 2 ks balíkov a doručený bol len 1. Žiadna reakcia na 2 reklamácie, žiadne riešenie. Čakám na dokumenty o prevzatí balíka obchodom a dávam na SOJ.


Produkt

1 balík nebol doručený


Požadované řešení

Doručíť balík, alebo vrátiť financie z aprodukty, ktoré boli priložené a odoslané zásilkovne vo formulári.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2025 15:36, před 18 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může oprávněná osoba ze smlouvy žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2025 14:54, před 17 dny

Dobrý den, kdy jste prosím kontaktovala náš tým reklamací? Pokud jste vyplnila reklamační formulář na našem webu (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), prosíme zatím o trpělivost. Řešení situace může chvíli trvat, nejpozději do 30 dnů by se vám ovšem kolegové měli ozvat. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.6.2025 09:44, před 14 dny


Jana Ziaranova

Dobrý deň.
Ohľadne "stratenia" tohoto balíku - pod trasovacím čislom: *** som kontaktovala oficiálnou cestou opakovane Zásilkovnu cez ich formulár pod číslami:
7.5. č. 1500225
22.5. č.1625893
22.5.č. 1626136
28.5. č. 1675810
2x som hovorila priamo s operátorom.
Ako prílohy vo formulári som poslala dokumentáciu potvrdzujúcu odoslanie 2 balíkov pod 1 trasovacím číslom, na dokumente je podpis šoféra, ktorý prevzal 2 balíky na depo Holubice. Potvrdenie TEMU, ktorý do dnešného dňa dostal len 1 balík. Dokumenty s obrázkami položiek, ktoré TEMU nedostalo. Potvrdenie s TEMU, že došiel len 1 balík.
Navyše v prvom telefonáte s operátorkou Zásilkovne, operátorka telefonicky potvrdila, že v systéme skutočne figurujú 2 balíky. Na jej podnet som začala vyplňovať formuláze Zásilkovny, kde som celú situáciu opíslala, priložila dokumentáciu a čakala na vyriešenie. Doteraz žiadna odpoveď k stratenému balíku, ignorácia.

Ďakujemza pomoc s riešením,
s pozdravom,
Jana Žiaranová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2025 16:59, před 10 dny

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. Číslo zásilky jsme přesunuli do referenčních údajů.

Protože spotřebitelka uvedla požadované údaje, přeřazujeme stížnost na společnost, aby se ke konkrétnímu případu mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2025 13:03, před 9 dny

Dobrý den, paní Ziaranova, děkujeme za doplnění údajů, vaši zásilku jsme nechali prověřit. Vypadá to, že jste odeslala dvě různé zásilky pod jedním trasovacím číslem, proto se nyní zásilku nedaří lokalizovat. Každý odeslaný balíček totiž musí mít přiřazeno vlastní trasovací číslo, jinak nejsme schopni zajistit hladký průběh přepravy. Nicméně podle popisu obsahu, který jste nám předala, se nyní pokoušíme druhou zásilku najít. Jakmile k tomu budeme mít nové informace, měli by se vám kolegové ozvat, prosíme vás proto zatím o trpělivost. Uděláme vše pro to, aby to nakonec dobře dopadlo. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.