Počet nahlášených stížností: | 613 |
Z toho za letošní rok: | 92 |
Stále v řešení: | 54 |
Dnes jsem si byla vyzvednout balíček na výdejní místo, v autě otevřela a krabice byla prázdná... hned jsem šla na výdejní místo (vietnamci) kde mě znají a neudělali by to.. volala jsem na zasilkovnu, ale kecala jsem z robotem protože mají call jen do 18h. Tak jsem volala na Eshop odkud mi mělo přijít zboží, pan chudák vylekany že co se to stalo... tak by mě zajímalo jak t9 vyřeší zasilkovna protože tohle není normální.. už druhá vykradena zásilka.. a místo toho sby vrátili zboží nebo zaplatili zboží jen " pošlou penize" v částce zboží nikoliv i z dopravou!!! Nikdy už přes tuhle společnost nic neobjednam, je to banda ***!!!!!!
Elektronická cigareta, limitovaná edice!!! Oxva xlim pro 2
Chci svoje zboží, peníze si strčte do anusu!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Ohledně nedodání zboží je však vhodné obrátit se na prodávajícího. Prodávající se zavazuje, že spotřebiteli odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní. Spotřebitel se zavazuje, že věc převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu. Dodá-li prodávající věc na místo určené spotřebitelem, převezme spotřebitel věc při dodání. Převzetím koupené věci nabývá spotřebitel k věci vlastnické právo. Nestane-li se tak, může spotřebitel požadovat po prodávajícím vydání zboží nebo může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení toho, co plnil.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Čabráková, je nám líto, že jste se s něčím takovým setkala. Pokud jste se obrátila na tým reklamací (https://www.zasilkovna.cz/reklamace), měli by záležitost prověřit a co nejdříve se s vámi domluvit na řešení. Pokud se obsah vaší zásilky nepodaří dohledat, bohužel se o navrácení zboží postarat nemůžeme, můžeme pouze vyplatit případně kompenzaci v částce, na jakou byla zásilka pojištěna. Nikola, tým Zásilkovny