Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:717
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (546 z 717)

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Uvedená procenta vychází z 154 hodnocení od spotřebitelů help

#82075Nevyžádané hovory, nerespektování zákazu předávat číslo call centrům + k tomu neoprávněně naúčtované poplatky za volání na pevnou linku, které jsem nikdy neuskutečnil

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2025, před 19 dny

Ondřej Matějka

Znění stížnosti

Už tak 2 měsíce řeším s Vodafonem extrémní nárůst nevyžádaných hovorů, když ta čísla vygooglím, všechno partnerská call centra Vodafonu. Když si stěžuju, vyzvou mě k udělení nesouhlasu se zpracováním osobních údajů, což jsem udělal opakovaně v posledních několika měsících, ale bylo to k ničemu, trochu se to možná uklidnilo na nějakou dobu, ale teď to začalo zase znova po pár týdnech a je to to samé jako předtím.

Když si stěžuju, jenom generické odpovědi ve stylu "moc nás mrzí...blablabla," ale že by řekli třeba, "omlouváme se, přestane to" ....nic, nezájem a i kdyby to nebyl přímo Vodafone, ale někdo se za něj vydával, tak snad jsou globální megakorporát v oblasti telekomunikací, který má prostředky s tím něco dělat ne? Jak to můžou nechat jentak být a neřešit to?

Píšu sem po několika měsících konfliktu, ale trvá to vlastně už roky roky, jenom teď je to už extrém, že už nemůžu to neřešit. Nestěžoval bych si tady, kdybych to nezkoušel předtím řešit po dobrém, zkoušel jsem to, už před několika lety jsem to zkoušel, pak znova po nějaké době a to jsem byl ještě na ně slušný, teď už nejsem.

ČTÚ mi také nepomůže, chtějí neustále nějaké záznamy hovorů, ale mně nejde o to, co bylo obsahem nějakých hovorů, které většinou stejně nezvednu, nebo to zvoní tak krátce, že to ani nejde stihnout (a když zvednu, tak tam kolikrát jenom hraje hudba), mně jde o to, že mi dělají desítky nevyžádaných hovorů týdně i přes můj výslovný zákaz, co si to dovolují? Dělají mi ze života peklo, chci klid a soukromí, opravdu nemám mobil k tomu, abych čekal na hovory z nějakých call center! Pak kvůli tomu nezvednu číslo od někoho, kdo se mi reálně potřebuje dovolat a už mi to způsobuje problémy v běžném životě.

Většina těch spamů je od call centra Efsete s.r.o., to se mi podařilo dohledat a ano, mají ta čísla uvedená na stránkách Vodafonu, takže je to Vodafone, tak ať mi neříkají, že to nejde vyřešit.


Poslední kapka pro mě byla teď chybné vyúčtování, kdy mi naúčtovali nějaké poplatky spojené s těmi nepřijatými hovory z pevných linek, celkem jenom 65 kč, ale jde o princip, co si to dovolují? Neproběhla tam ani minuta hovoru z mé strany, tak za co mi účtují 65 kč? Za nepřijaté hovory z pevné linky? V roce 2025? To jako vážně?

Nehledě na to, že neustále potichu snižují množství dat v roamingu, ale to řešit nechci, jenom to zmiňuju jako další příklad toho co Vodafone poslední roky dělá.

Už jsem uzavřel smlouvu s T-Mobilem a od Vodafonu odcházím, takže z jejich strany je zbytečné mě nějak ukecávat, už se stalo, ale jestli ty spamy nepřestanou po změně operátora, tak nevím co udělám, asi chtěj válku nebo co, já jí nechci, ale už se budu bránit.


Produkt

tarif Vodafone neomezený Super


Požadované řešení

Společnosti Vodafone a Efsete s.r.o. by měly dostat pokutu od ČTÚ za porušování GDRP a obtěžování. Na řešení problému z jejich strany nevěřím, je jim to jedno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2025 13:46, před 17 dny

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

V obchodních podmínkách společnosti Vodafone je uvedeno, že pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním nebo není spokojen s kvalitou poskytnuté služby, může podat reklamaci písemnou formou na adresu Vodafone Czech Republic a. s., Reklamační oddělení, se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, nebo elektronickou formou prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného na internetové stránce (zde: https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/) anebo osobně v kterémkoliv obchodním místě Vodafonu.

Dále uvádí, že společnost vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení, případně do 2 měsíců, vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2025 13:24, před 13 dny

Dobrý den, pane Matějko, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší záležitosti žádné informace. Můžete nás kontaktovat přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.