Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:804
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

67.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (546 z 804)

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Uvedená procenta vychází z 157 hodnocení od spotřebitelů help

#82109Záměrně klamavě uvedená akční cena vína

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2025, před 6 dny

Pavla Nezvedová

Znění stížnosti

V regálu v pravém horním rohu (těsně u pokladen) akční zboží-víno
Foto zboží v příloze.
Za jakou cenu upřímně si dle Vás zákaznik kupuje toto víno?
Po mém dotazu na pani manažerku hsem byla arogantně a dost ostře osočena, že snad dobře vidím a že je to úplně evidentní, že 129 Kč.
Já jako zákazník si myslím, źe víno kupuji za 49.90 Kč….a všichni v mém okolí si také myslí.
Dočkala jsem se pouze arogantní reakce manažerky, že chyba je na mé straně a že si vymýšlim problém.


Produkt

Cena akčního vína v pravém regálu nahoře vpravo


Požadované řešení

Čekala jsem uznání manažerky, že je zboží chybně označeno a že vhybu napraví a ne že bude ponižovat zákazníka za špatný úsudek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2025 15:00, před 3 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Pokud se spotřebitel domnívá, že dochází k porušení zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět dozorovému orgánu, kterým je v této oblasti Česká obchodní inspekce (zde: https://www.coi.gov.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2025 15:18, před 3 dny

Dobrý den,

mrzí nás situace týkající se neadekvátní reakce našeho personálu, kterou popisujete, a omlouváme se za vzniklé potíže.

Vaše důležité sdělení rádi předáme odpovědným vedoucím pracovníkům naší prodejny, aby naši zaměstnanci jednali se zákazníky vždy s maximální ohleduplností a taktem.

S pozdravem Lidl s.r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.