Počet nahlášených stížností: | 804 |
Z toho za letošní rok: | 20 |
Stále v řešení: | 10 |
V regálu v pravém horním rohu (těsně u pokladen) akční zboží-víno
Foto zboží v příloze.
Za jakou cenu upřímně si dle Vás zákaznik kupuje toto víno?
Po mém dotazu na pani manažerku hsem byla arogantně a dost ostře osočena, že snad dobře vidím a že je to úplně evidentní, že 129 Kč.
Já jako zákazník si myslím, źe víno kupuji za 49.90 Kč….a všichni v mém okolí si také myslí.
Dočkala jsem se pouze arogantní reakce manažerky, že chyba je na mé straně a že si vymýšlim problém.
Cena akčního vína v pravém regálu nahoře vpravo
Čekala jsem uznání manažerky, že je zboží chybně označeno a že vhybu napraví a ne že bude ponižovat zákazníka za špatný úsudek.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Pokud se spotřebitel domnívá, že dochází k porušení zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět dozorovému orgánu, kterým je v této oblasti Česká obchodní inspekce (zde: https://www.coi.gov.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Dobrý den,
mrzí nás situace týkající se neadekvátní reakce našeho personálu, kterou popisujete, a omlouváme se za vzniklé potíže.
Vaše důležité sdělení rádi předáme odpovědným vedoucím pracovníkům naší prodejny, aby naši zaměstnanci jednali se zákazníky vždy s maximální ohleduplností a taktem.
S pozdravem Lidl s.r.o