Počet nahlášených stížností: | 806 |
Z toho za letošní rok: | 22 |
Stále v řešení: | 10 |
Káva obsahuje vysoký podíl nesemletí hrubě zrnité složky (nejedná se o zrnka kávy ale o jinou, světle hnědou organickou hmotu o nízké hustotě). Při přípravě turecké kávy nesemletá složka plave na hladině a velice znepříjemňuje konzumaci. Vzhledem k ceně tohoto druhu kávy považuji skutečnost za důvod ke stížnosti. Tuto kávu nakupuji již řadu let a nepříjemnost s kvalitou je věcí posledních cca 6 měsíců. Nakupujeme v prodejně Lidl Kralupy nad Vltavou. V příloze posílám foto inkriminované složky kávy po přesátí 1/2 kg kávy přes sítko (hmotnost složky 7.05g).
Nepožaduji výměnu produktu ani finanční náhradu. Prodejce by dle mého měl reagovat tak, aby prodával pouze zboží odpovídající kvality - tj. po zjištění nedostatku zjednat u výrobce nápravu.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, pane Kárníku,
Mrzí nás, že u nás zakoupené zboží nebylo v pořádku. Záleží nám na tom, aby naši zákazníci mohli zakoupit vždy zboží odpovídající 100% kvalitě.
Váš podnět zároveň obratem předáme na nákupní oddělení.
Ve Vašem případě doporučujeme zboží reklamovat. Reklamace se řeší vždy osobně na prodejně. Odpovědnou osobou pro převzetí reklamace je vedoucí prodejny nebo zástupce vedoucího prodejny. Reklamaci zboží lze uplatnit na jakékoliv prodejně a doporučujeme ji provést s pokladním dokladem.
S pozdravem Lidl s.r.o.