Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:806
Z toho za letošní rok:22
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

67.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (546 z 806)

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Uvedená procenta vychází z 157 hodnocení od spotřebitelů help

#82163Nízká kvalita kávy GOLD Bellarom

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2025, před 9 dny

Dalibor Kárník

Znění stížnosti

Káva obsahuje vysoký podíl nesemletí hrubě zrnité složky (nejedná se o zrnka kávy ale o jinou, světle hnědou organickou hmotu o nízké hustotě). Při přípravě turecké kávy nesemletá složka plave na hladině a velice znepříjemňuje konzumaci. Vzhledem k ceně tohoto druhu kávy považuji skutečnost za důvod ke stížnosti. Tuto kávu nakupuji již řadu let a nepříjemnost s kvalitou je věcí posledních cca 6 měsíců. Nakupujeme v prodejně Lidl Kralupy nad Vltavou. V příloze posílám foto inkriminované složky kávy po přesátí 1/2 kg kávy přes sítko (hmotnost složky 7.05g).


Požadované řešení

Nepožaduji výměnu produktu ani finanční náhradu. Prodejce by dle mého měl reagovat tak, aby prodával pouze zboží odpovídající kvality - tj. po zjištění nedostatku zjednat u výrobce nápravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2025 11:34, před 4 dny

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2025 10:34, před 3 hodinami

Dobrý den, pane Kárníku,

Mrzí nás, že u nás zakoupené zboží nebylo v pořádku. Záleží nám na tom, aby naši zákazníci mohli zakoupit vždy zboží odpovídající 100% kvalitě.

Váš podnět zároveň obratem předáme na nákupní oddělení.

Ve Vašem případě doporučujeme zboží reklamovat. Reklamace se řeší vždy osobně na prodejně. Odpovědnou osobou pro převzetí reklamace je vedoucí prodejny nebo zástupce vedoucího prodejny. Reklamaci zboží lze uplatnit na jakékoliv prodejně a doporučujeme ji provést s pokladním dokladem.

S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.