Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:618
Z toho za letošní rok:97
Stále v řešení:45
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (384 z 618)

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Uvedená procenta vychází z 85 hodnocení od spotřebitelů help

#82204Nedoručeno, kam jsem požadovala

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2025, před 7 dny

Jana Černá

Znění stížnosti

Dobrý den Zásilka Z3510291749 mi nebyla doručená na výdejní místo Trafika U pošty, Bílina, Za Chlumem 820,41801 Na tuto trafiku jsem zvyklá a spokojená a mám to blízko ale byla odeslaná na do Z-BOXU Teplická 832, Bílina 41801.Nezlobtese ale s tím jsem nespokojená a tato je moc daleko .


Produkt

Děkuji černá


Požadované řešení

Zásilku Příště prosím na udanou adresu a ne jinam


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2025 13:18, před 7 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.6.2025 16:05, před 5 hodinami

Dobrý den, paní Černá,

podle trasování se jedná o zásilku objednanou z Temu. Tento e-shop klade důraz na co největší efektivitu a my na základě tohoto zadání volíme místo doručení. Vybíráme ho podle vámi zadané adresy a na základě několika parametrů.

Díváme se na blízkost cílového místa, jeho vytíženost (aby u vás zásilka byla co nejrychleji a bez prodlev kvůli plné kapacitě) a na otevírací dobu daného místa (kvůli flexibilitě vyzvednutí).

Cílem je najít to nejvhodnější volné místo pro vaši zásilku, a zároveň vyhovět nastaveným kritériím a požadavkům na efektivitu ze strany Temu.

Tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.