Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:813
Z toho za letošní rok:29
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

67.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (552 z 813)

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Uvedená procenta vychází z 159 hodnocení od spotřebitelů help

#822112x strhnutá platba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2025, před měsícem

Vaclav Zitta

Znění stížnosti

Dnes 11.6 jsem v Lidlu, Vojtiskova ul, Praha Chodov platil na samoobslužné kase kartou v mobilu. Platba stažena, účtenku nevyjeta. Donutili mě opětovně zaplatit, že prý platba neprošla...omyl...bylo staženo podruhé. Kdybych nemel dalsi penize a doma treba co jist asi by to byl problem. Prý si mám vyřešit a reklamovat u své banky. Proč? Banka udělala vše správně, to že jim blbne terminál není můj problém. Je to jen 303kc, ale propadnout to rozhodně nenechám. Manažer se se mnou příliš nebavil a pokladní furt mlela, že jsem nezaplatil. Super přístup...teď to budu řešit s bankou. Doufám, ze mí vrátí peníze, jinak budu muset řešit jinou cestou


Produkt

Dvojita platba


Požadované řešení

Vrátit neprodleně peníze. Důkaz případně výpis z účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2025 16:22, před měsícem

Pokud byla platba stržena dvakrát, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2025 10:41, před měsícem

Dobrý den, pane Zitto,

V tomto případě doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis, kolegové s Vámi situaci dořeší.

Omlouváme se Vám za komplikace.

S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2025 09:06, před 16 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.7.2025 15:09, před 15 dny


Vaclav Zitta

Hodnocení: