Počet nahlášených stížností: | 806 |
Z toho za letošní rok: | 22 |
Stále v řešení: | 10 |
Dnes 11.6 jsem v Lidlu, Vojtiskova ul, Praha Chodov platil na samoobslužné kase kartou v mobilu. Platba stažena, účtenku nevyjeta. Donutili mě opětovně zaplatit, že prý platba neprošla...omyl...bylo staženo podruhé. Kdybych nemel dalsi penize a doma treba co jist asi by to byl problem. Prý si mám vyřešit a reklamovat u své banky. Proč? Banka udělala vše správně, to že jim blbne terminál není můj problém. Je to jen 303kc, ale propadnout to rozhodně nenechám. Manažer se se mnou příliš nebavil a pokladní furt mlela, že jsem nezaplatil. Super přístup...teď to budu řešit s bankou. Doufám, ze mí vrátí peníze, jinak budu muset řešit jinou cestou
Dvojita platba
Vrátit neprodleně peníze. Důkaz případně výpis z účtu.
|
Tweet |
Pokud byla platba stržena dvakrát, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.