Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:618
Z toho za letošní rok:97
Stále v řešení:45
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (384 z 618)

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Uvedená procenta vychází z 85 hodnocení od spotřebitelů help

#82218Opakovaně není doručeno, kam bylo objednáno

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2025, před 7 dny

Milan Novotný

Znění stížnosti

S výjimkou české pošty asi nejhorší společnost. Doručuje si kam chce, nikoho to nezajímá. Nechápu, proč si objednám poslání na určité místo, když po 4 dnech se rozhodnou, že pošlou někam úplně jinam a ani nepředpokládají, že někdo chodí do práce. Asi očekávají, že si každý vezme dovolenou.


Požadované řešení

doručovat kam je objednáno, nebo nejsou-li schopni ukončit svojí činnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2025 15:51, před 6 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.6.2025 16:07, před 17 hodinami

Dobrý den, pane Novotný, k přesměrování vaší zásilky na jiné výdejní místo by mělo dojít jen ve výjimečných situacích, například pokud má vámi zvolené výdejní místo zavřeno z důvodu dovolené, nebo když se jeho kapacita zaplní a není zde možné doručit další zásilky. V takovém případě by vám měla přijít výzva, abyste si mohl zvolit náhradní výdejní místo, které vám nejvíce vyhovuje. Pakliže na tuto výzvu nedostaneme odpověď, přesměrujeme zásilku automaticky na výdejní místo ve vašem okolí, abyste si ji mohl co nejdříve vyzvednout. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.