Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:618
Z toho za letošní rok:97
Stále v řešení:45
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (384 z 618)

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Uvedená procenta vychází z 85 hodnocení od spotřebitelů help

#82251Nedoručení zásilky na výdejní místo

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2025, před 3 dny

Božena Davídková

Znění stížnosti

Dnes jsem se s infolinkou snažila řešit problém, bohužel bez úspěchu. Na spojení jsem čekala nějakých 40 minut (celkem hovor trval necelých 47 minut) než jsem se konečně dostala k operátorce.

U odesílatele zásilky jsem vybrala jako výdejní místo Don Pealo, Dlouhá 730, Liberec. Zásilka byla doručena do Z-Boxu u nějaké benzínky, která netuším, kde je. Paní mi neustále opakovala, že odesílatel vybral tento Z-Box, přestože já jsem zvolila jiné výdejní místo. Zásilku jsem chtěla přeposlat na to výdejní místo, které jsem si při objednání zvolila. Paní na lince pouze opakovala naučenou frázi, že mi nemůže pomoci a nakonec zavěsila.

Chtěla jsem tedy využít kontaktní formulář, ale jejich webové stránky od rána opakovaně nejdou načíst. Našla jsem tedy e-mailovou adresu, ze které se mi e-mail vrátil, protože adresa již nefunguje a nám využít kontaktní formulář.


Požadované řešení

Doručení zásilky na výdejní místo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2025 15:02, před 15 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.