Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:621
Z toho za letošní rok:100
Stále v řešení:48
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (384 z 621)

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Uvedená procenta vychází z 85 hodnocení od spotřebitelů help

#82261Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2025, před 2 dny

Patrik Schneider

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dle sledování zásilka byla označena jako doručená, avšak jsem ji neobdržel. V den doručení mě kontaktoval kurýr telefonicky, ale bohužel jsem hovor nemohl v daný moment přijmout. Od té doby nemám žádné další informace o zásilce – není k nalezení ani na doručovací adrese, ani v žádném depu či Z-Boxu.

Situaci jsem již zkusil řešit přes zákaznickou podporu, avšak obdržel jsem pouze automatickou odpověď bez jakéhokoli konkrétního řešení.


Produkt

***


Požadované řešení

V případě, že zásilka byla doručena na nesprávné místo nebo ztracena, prosím o zahájení reklamačního řízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2025 10:25, před 7 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.6.2025 16:27, před 35 minutami

Pěkný den, pane Schneidere, podle systému už vám odpověděli kolegové ze zákaznického servisu, podívejte se proto prosím do e-mailu. Měl by obsahovat instrukce, jak dál postupovat. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.