Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:621
Z toho za letošní rok:100
Stále v řešení:48
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (384 z 621)

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Uvedená procenta vychází z 85 hodnocení od spotřebitelů help

#82268Po otevření prázdný Z BOX

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2025, před 2 dny

Jindřich Hadáček Hadáček

Znění stížnosti

Po doručení zprávy ať si vyzvednu zásilku jsem otevřel cca do pěti minut Zbox a schránka byla prázdná - řešení přes operátora nulové !!!! Dáme vám vědět . Tím celá komunikace skončila . Z mého pohledu jde o evidentní krádež ze strany řidiče a cele Zásilkovny a jejího nefunkčního personalu! Věřím že tyhle Boxy jsou pod kamerou a dá se dohledat ihned jestli pracovník řidič ,technik do boxu vložil zásilku . Pokud se čeká X dní na nějakou inventuru zásilek mi přijde jako nesmysl obzvlášť když řeším problém hned - měl by to řešit ihned oddělení s řidičem kde nastal problém !
Tuhle situaci chci řešit právně se společností Zásilkovna .

Odesilatele jsem vyzval ať reklamuje dodání zásilky a vše nahlásím na policii.

Samozřejmě všude kde budu moci tuhle prašivou firmu budu špinit - protože to je vrchol - pokud vás někdo v uvozovkách okrade a ještě nemá ani tendenci řešit problém a nejakej automat kterej vás nikdy nepustí k operátorovi- protože vaše číslo je asi v systému jako nevhodné - protože když použiji jiné číslo dovolám se hned !

Pokud tyhle řádky budou mít nějaký dosah tak můžu jen říct že se s personálem zasilkovny absolutně na ničem nedomluvíte pokud zásilku nenajdou v inventuře !!! A kamery nikdo neprohlídne! Dokonce s přístupem jako hej to není možný zásilka tam musela být .

Nedoporučuji tuhle firmu nikomu !!!!!! ***


Produkt

***


Požadované řešení

Navrácení peněz a omluva za neschopnost a ušlou újmu !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2025 14:33, před 9 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.6.2025 16:31, před 7 hodinami

Dobrý den, pane Hadáčku, podle systému s vámi naši operátoři ihned situaci řešili a jakmile to bylo možné, vyslali k Z-BOXu kurýra, aby provedl inventuru. Nejnovější informace vám kolegové předali dnes, věříme proto, že vám pomohou vše dořešit k vaší spokojenosti. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.