Počet nahlášených stížností: | 622 |
Z toho za letošní rok: | 101 |
Stále v řešení: | 48 |
Zásilku jsem dne 3.6. cca 11 hod. vložil přes aplikaci do Z-boxu, který se na základě odeslat zásilku, otevřel! Schránku jsem uzavřel a nic. Aplikace hlásila "nepodal jste zásilku"!!!
Odpověď na dotaz, co se děje se zásilkou"
"velice se vám omlouvám za tuto prodlevu.
Věřím, že vás budou kolegové ohledně dořešení reklamace již brzy kontaktovat. Bohužel v mé kompetenci není, abych s vámi situaci dořešila já. Velice mě to mrzí."
Po třech týdnech se reklamace obrátila proti mě.
Pravděpodobně jste místo potvrzení vložení použil funkci "změna velikosti schránky" a následně nepostupoval dle pokynů v aplikaci. Pokud by byla zásilka správně vložena, propsalo by se její přijetí, předala by se do přepravy a vám by přišel potvrzovací e-mail. Přesto jsem prověřila všechna místa, kde by se mohla vaše zásilka nacházet, ale opravdu jsme ji nikde u nás nenašli.
Je mi líto, z výše uvedeného důvodu nemohu vaši reklamaci uznat a proplatit hodnotu zaslaného zboží.
Vložíte zásiku do jejich boxu (který se otevřel) na základě jejich aplikace a oni mi stratí zásilku a reklamaci zamítnou!!!
VIDEOTELEFON 7" LCD EM-10AHD
vyrovnání ztracené zásilky
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak spotřebitel dle popisu nejspíše učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.