Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:622
Z toho za letošní rok:101
Stále v řešení:48
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (385 z 622)

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Uvedená procenta vychází z 86 hodnocení od spotřebitelů help

#82299Ztráta zásiky odesílané

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 hodin 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2025, před 10 hodinami

Miroslav Polerecký

Znění stížnosti

Zásilku jsem dne 3.6. cca 11 hod. vložil přes aplikaci do Z-boxu, který se na základě odeslat zásilku, otevřel! Schránku jsem uzavřel a nic. Aplikace hlásila "nepodal jste zásilku"!!!
Odpověď na dotaz, co se děje se zásilkou"
"velice se vám omlouvám za tuto prodlevu.
Věřím, že vás budou kolegové ohledně dořešení reklamace již brzy kontaktovat. Bohužel v mé kompetenci není, abych s vámi situaci dořešila já. Velice mě to mrzí."
Po třech týdnech se reklamace obrátila proti mě.
Pravděpodobně jste místo potvrzení vložení použil funkci "změna velikosti schránky" a následně nepostupoval dle pokynů v aplikaci. Pokud by byla zásilka správně vložena, propsalo by se její přijetí, předala by se do přepravy a vám by přišel potvrzovací e-mail. Přesto jsem prověřila všechna místa, kde by se mohla vaše zásilka nacházet, ale opravdu jsme ji nikde u nás nenašli.

Je mi líto, z výše uvedeného důvodu nemohu vaši reklamaci uznat a proplatit hodnotu zaslaného zboží.

Vložíte zásiku do jejich boxu (který se otevřel) na základě jejich aplikace a oni mi stratí zásilku a reklamaci zamítnou!!!


Produkt

VIDEOTELEFON 7" LCD EM-10AHD


Požadované řešení

vyrovnání ztracené zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2025 17:07, před 7 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak spotřebitel dle popisu nejspíše učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.