Počet nahlášených stížností: | 624 |
Z toho za letošní rok: | 103 |
Stále v řešení: | 44 |
Odeslala jsem zásilku Z 268 0517 498 Z-boxu. Je na ceně již 16 dnů a stále mi nebyl nikdo schopný říct kde se nachází. Jediné kam vás přepojí je na virtuální asistentku, která chce balíček stále popsat, přijme můj požadavek, ale následně přijde zpráva, že požadavek z kapacitních důvodů nemohl být vyřízený. Uvnitř je hodnota 3000,-, ale jako odškodné mi za měsíc co balíček nezvládnout doručit nabízí 1000-.. Přijdu tedy tímto o peníze. Již nevím kam se obrátit.
Ráda bych se dozvěděla co se s balíčkem stalo. Chtěla bych vyšší kompenzaci v případě, že balíček nebude zalezený.
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna škodu nahradí, neprokáže-li, že vznik škody nemohla odvrátit.
Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na zásilce, a to pouze za škodu skutečnou.
Dále je zde uvedeno, že pokud odesílatel nezvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, do částky 300,- Kč. Pokud odesílatel zvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za skutečně vzniklou škodu až do výše udané hodnoty zásilky. U zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna vždy za skutečnou škodu až do výše 10.000,- Kč.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla uvést důvod, pro který odmítá uhradit vzniklou škodu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.