Počet nahlášených stížností: | 627 |
Z toho za letošní rok: | 106 |
Stále v řešení: | 47 |
1. 5. 2025 jsem si objednal zboží z obchodu Puellavune.cz. Zásilkovna jej ztratila.
19. 6. 2025 obchod odeslal zásilku znovu, dnes je 25. 6. a balíček nikde. Zásilkovna jej opět ztratila (!) Mám podezření, že to tam někdo krade, jinak to snad ani není možné. Nejhorší na všem je, že kontaktovat Zásilkovnu je téměř nemožné. Kontaktní formulář je naprosto nefunkční platforma a stále mě odkazuje zpět na stejnou stránku, kde už jsem 100x byl a kde pouze vidím poslední pohyb zásilky. Chatbot je k ničemu, protože ničemu nerozumí a nic s ním nejde vyřídit a zase jen odkazuje na kontaktní formulář... je to naprostá komunikační katastrofa. Nedá se s nimi nijak spojit. Po dlouhých 52 minutách jsem se konečně dovolal živému operátorovi, kde jsem se stejně nic nedozvěděl, jenom že se omlouvají a to je vše. Nakonec jsem musel požádat odesílatele o vrácení peněz a teď jen čekám. Zásilku z obchodu vlastně nejsem schopen nijak dostat.
Nevím, co se tam změnilo, ale se Zásilkovnou jsem byl až do teď spokojen. Bohužel, velmi mě zklamali a příště už budu vybírat jiného přepravce.
Objednnáno: Puellavune.cz - vzorky parfémů do praní - 6 malých sáčků zřejmě v obálce.
Požaduji od Zásilkovny kompenzaci ve formě vrácení peněz, případně alespoň 5x doručení zásilky zdarma
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.