Počet nahlášených stížností: | 627 |
Z toho za letošní rok: | 106 |
Stále v řešení: | 47 |
Reklamovaná zásilka putuje mezi Stav zásilky
16. 06. 2025, 13:22 O vaší zásilce už víme a čekáme, až nám ji odesílatel předá.
16. 06. 2025, 13:23 Zásilku jsme v pořádku
16. 06. 2025, 18:43 Zásilka dorazila na depo.
17. 06. 2025, 04:05 Zásilka dorazila na depo.
23. 06. 2025, 16:25 Zásilka dorazila na depo.
24. 06. 2025, 05:47 Zásilka dorazila na depo.
25. 06. 2025, 06:03 Zásilka dorazila na depo.
a stále se to řeší. Velké zklamání co se zásilkovny týká . Bohužel co se změnily majitelé jde to od sesíti k pěti.
Není ani komu si stěžovat natož aby nikdo problém vyřešil.
,kdyby tušila jak moc jste neschopný zvolila bych jinou společnost.
Výměna zboží
Byla bych moc ráda kdy zasilka došla na adresu Textil Prima. Možná bych jsi měla vzít auto a zásilku doručit SAMA !!!!!!!!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.