Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:627
Z toho za letošní rok:106
Stále v řešení:47
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (391 z 627)

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Uvedená procenta vychází z 90 hodnocení od spotřebitelů help

#82365Zásilka putuje 11 dní a stále putuje !!!!!!!!!

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 hodin 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2025, před 14 hodinami

Hana Hýčová

Znění stížnosti

Reklamovaná zásilka putuje mezi Stav zásilky
16. 06. 2025, 13:22 O vaší zásilce už víme a čekáme, až nám ji odesílatel předá.


16. 06. 2025, 13:23 Zásilku jsme v pořádku
16. 06. 2025, 18:43 Zásilka dorazila na depo.
17. 06. 2025, 04:05 Zásilka dorazila na depo.
23. 06. 2025, 16:25 Zásilka dorazila na depo.
24. 06. 2025, 05:47 Zásilka dorazila na depo.
25. 06. 2025, 06:03 Zásilka dorazila na depo.


a stále se to řeší. Velké zklamání co se zásilkovny týká . Bohužel co se změnily majitelé jde to od sesíti k pěti.

Není ani komu si stěžovat natož aby nikdo problém vyřešil.

,kdyby tušila jak moc jste neschopný zvolila bych jinou společnost.


Produkt

Výměna zboží


Požadované řešení

Byla bych moc ráda kdy zasilka došla na adresu Textil Prima. Možná bych jsi měla vzít auto a zásilku doručit SAMA !!!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2025 13:42, před 10 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.