Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 11 |
Stále v řešení: | 2 |
Už několikrát jsem platil dopravu za kupujicího i když u dopravi bylo napsáno hradí kupující, už dříve jsem platil 60kč
asi 10 po prodeji a teď mi přicházejí zprávy že jsem nezaplatil 78kč
A účtují 13 kč jako zplátkoví kalendář po měsícich a vyhrožují s vymahači.
Problémy s poplatky po prodeji
Chci vrátit těch 60kč a aby přestali po mě požadovat další peníze
|
Tweet |
Jestliže je v konkrétním případě uvedeno, že dopravu hradí kupující, neměla by úhradu dopravy společnost požadovat po prodávajícím.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.