Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

57.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (34 z 59)

Hodnocení spokojenosti

44%
56%
Uvedená procenta vychází z 9 hodnocení od spotřebitelů help

#82369Účtovaní poplatků za dopravu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2025, před měsícem

Adam Veselka

Znění stížnosti

Už několikrát jsem platil dopravu za kupujicího i když u dopravi bylo napsáno hradí kupující, už dříve jsem platil 60kč
asi 10 po prodeji a teď mi přicházejí zprávy že jsem nezaplatil 78kč
A účtují 13 kč jako zplátkoví kalendář po měsícich a vyhrožují s vymahači.


Produkt

Problémy s poplatky po prodeji


Požadované řešení

Chci vrátit těch 60kč a aby přestali po mě požadovat další peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2025 13:20, před 28 dny

Jestliže je v konkrétním případě uvedeno, že dopravu hradí kupující, neměla by úhradu dopravy společnost požadovat po prodávajícím.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.7.2025 17:28, před 20 dny

Dobrý den,
systém účtování poplatků je stanoven našimi Obchodními podmínkami (https://aukro.cz/docs/obchodni-podminky) a podrobně je popsán také v FAQ (https://aukro.cz/kontakt). Uživateli bylo reagováno na jeho dotazy k vyúčtování poplatků a postup mu byl opakovaně upřesněn. Uživatel následně dlužnou částku uhradil a svůj účet na Aukru zrušil. Tímto považujeme věc za uzavřenou.
Zuzana Klhůfková, vedoucí Zákaznické péče

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.