Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:809
Z toho za letošní rok:25
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

67.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (546 z 809)

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Uvedená procenta vychází z 157 hodnocení od spotřebitelů help

#82385Pravidelné okrádání- špatné vrácení peněz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

15 hodin 47 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2025, před 16 hodinami

Petr Rosny

Znění stížnosti

Pravidelně nakupuji v Lidl prodejně v Praze (Schoellerova, 196 00, Praha). Pravidelně se mi stává, že se mně pokladní snaží okrást- špatně mi vrátí, je to většinou kolem 10kč. Už mi to přijde, že je takhle Lidl normálně školí. Evidentně to není náhoda, zaměstnanci asi vydělávají málo a tak si pomáhají okrádáním zákazníků. A zajímavé, že to dělají skoro všichni kteří se střídají na pokladnách. Dneska 30.06.2025 zase (pokladna 1, zase 10 korun), mladý chlap. Už by jste s touto prodejnou měli něco dělat. Protože se může stát, že tam dojde někdo k úrazu..


Produkt

okrádání


Požadované řešení

Prostě ať se mě nesnaží okrádat..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2025 15:01, před 11 hodinami

V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.