Počet nahlášených stížností: | 809 |
Z toho za letošní rok: | 25 |
Stále v řešení: | 13 |
Pravidelně nakupuji v Lidl prodejně v Praze (Schoellerova, 196 00, Praha). Pravidelně se mi stává, že se mně pokladní snaží okrást- špatně mi vrátí, je to většinou kolem 10kč. Už mi to přijde, že je takhle Lidl normálně školí. Evidentně to není náhoda, zaměstnanci asi vydělávají málo a tak si pomáhají okrádáním zákazníků. A zajímavé, že to dělají skoro všichni kteří se střídají na pokladnách. Dneska 30.06.2025 zase (pokladna 1, zase 10 korun), mladý chlap. Už by jste s touto prodejnou měli něco dělat. Protože se může stát, že tam dojde někdo k úrazu..
okrádání
Prostě ať se mě nesnaží okrádat..
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.