Počet nahlášených stížností: | 813 |
Z toho za letošní rok: | 29 |
Stále v řešení: | 10 |
Pravidelně nakupuji v Lidl prodejně v Praze (Schoellerova, 196 00, Praha). Pravidelně se mi stává, že se mně pokladní snaží okrást- špatně mi vrátí, je to většinou kolem 10kč. Už mi to přijde, že je takhle Lidl normálně školí. Evidentně to není náhoda, zaměstnanci asi vydělávají málo a tak si pomáhají okrádáním zákazníků. A zajímavé, že to dělají skoro všichni kteří se střídají na pokladnách. Dneska 30.06.2025 zase (pokladna 1, zase 10 korun), mladý chlap. Už by jste s touto prodejnou měli něco dělat. Protože se může stát, že tam dojde někdo k úrazu..
okrádání
Prostě ať se mě nesnaží okrádat..
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně provedeno vyúčtování nákupu a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Dobrý den, pane Rosny, omlouváme se Vám za způsobené komplikace. Vaše upozornění předáme na vedoucí pracovníky, aby situaci náležitě prověřili. Doporučujeme Vám chybné markování ihned reklamovat po nákupu, popřípadě při další návštěvě. S pozdravem Lidl s.r.o.