Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:628
Z toho za letošní rok:107
Stále v řešení:41
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (397 z 628)

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Uvedená procenta vychází z 90 hodnocení od spotřebitelů help

#82390Prázdný box - balík nedoručen

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 hodin 26 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2025, před 8 hodinami

Sylva Šafková

Znění stížnosti

Zásilkovna , DEPO Olomouc
výdejní místo Z BOX heliport Hněvotínská 58 , Olomouc
Dobrý den
objednala jsem si zboží s doručením přes Z Box , dnes 30.6.2025 v 10 hodin
přišel sms kod a 11 hodin jsem si šla vyzvednout balík, avšak
zásilka NEBYLA V Z BOXU
Z-box byl prázdný ! Druhý pokus o vyzvednutí jsem učinila ve 13 hodin,
avšak box mi hlásil chybný kod ….
Kde je moje zboží a mé peníze ? Byl vůbec vložen do boxu ??? Máte důkaz o vložení ?
Žádám o znovuzaslání balíku a pokud se skutečně u Vás
ztratil, žádám o vrácení peněz
V Olomouci dne 30.6.2025


Požadované řešení

Žádám o znovuzaslání balíku a pokud se skutečně u Vás
ztratil, žádám o vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2025 15:19, před 8 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.