Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:812
Z toho za letošní rok:28
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

67.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (546 z 812)

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Uvedená procenta vychází z 157 hodnocení od spotřebitelů help

#82405Kvalita výrobku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2025, včera

Jaroslav Neužil

Znění stížnosti

Výrobek nazvaný "uherák" ( Kostelecké uzeniny ) je nechutný, tučný a slany a rozhodně se skutečným uherákem nemá vůbec nic společného. Skoro bych řekl že je od vás bezohlednost a znevážení zákazníků takový ššit prodávat. Možná to je i na žlabu výrobce, který použil osvědčený název.
Styďte se.
Jaroslav Neužil Liberec


Produkt

nechutný uherák od Kostelecké uzeniny


Požadované řešení

neprodávat, žalovat za zneužití názvu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2025 15:17, před 19 hodinami

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud však spotřebitel není spokojen s tím, jaké složení má daný výrobek, je vhodné se obrátit přímo na výrobce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.7.2025 07:17, před 3 hodinami

Dobrý den, pane Neužile, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. V tomto případě doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách či v rámci naší telefonní linky. Kolegové se Vám budou rádi věnovat. S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.