Počet nahlášených stížností: | 812 |
Z toho za letošní rok: | 28 |
Stále v řešení: | 16 |
Výrobek nazvaný "uherák" ( Kostelecké uzeniny ) je nechutný, tučný a slany a rozhodně se skutečným uherákem nemá vůbec nic společného. Skoro bych řekl že je od vás bezohlednost a znevážení zákazníků takový ššit prodávat. Možná to je i na žlabu výrobce, který použil osvědčený název.
Styďte se.
Jaroslav Neužil Liberec
nechutný uherák od Kostelecké uzeniny
neprodávat, žalovat za zneužití názvu
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud však spotřebitel není spokojen s tím, jaké složení má daný výrobek, je vhodné se obrátit přímo na výrobce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Neužile, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. V tomto případě doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách či v rámci naší telefonní linky. Kolegové se Vám budou rádi věnovat. S pozdravem Lidl s.r.o.