Počet nahlášených stížností: | 632 |
Z toho za letošní rok: | 111 |
Stále v řešení: | 46 |
Po výzvě, že zásilka je umístěna v Z-boxu jsem se v následujících třech dnech pokusila 4-krát vyzvednout zásilku. Zásilka v Z-boxu nebyla nalezena. Zřejmě nebyla ani vložena. Tento problém řeším už s druhou zásilkou na stejném Z-boxu Vejdovského, Olomouc. Problém s doručováním nastal až s doručováním do Z-boxu.
Když jsem se pokusila problém řešit na zákaznickém servisu, tak nejdříve byli zdvořilí (myslím tím živého operatora) a při následujích hovorech jsem se po ztadání čísla zásilky už nikdy nedovolala (v různé časy, různé dny)
číslo zásilky ***
Prosím, oznemte mi, jak situaci řešíte
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.