Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:632
Z toho za letošní rok:111
Stále v řešení:46
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (396 z 632)

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Uvedená procenta vychází z 90 hodnocení od spotřebitelů help

#82415Dodání na jiné místo

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2025, včera

Kovář Jaroslav

Znění stížnosti

Již 4x po sobě byla zásilka doručena do jiného boxu než jsem zadal adresu. První zásilka byla doručena do boxu, který je vzdálen cca 5 km. Jelikož nevlastním auto musím použít MHD, což znamená výdaj na jízdném 96 Kč. Druhá zásilka byla doručena opět do boxu Volgogradská Liberec. Třetí zásilka byla doručena do boxu Magna Liberec, což je cca 2 km od mého bydliště. Čtvrtá zásilka byla doručena do boxu Gagarinova Liberec cca 1,5 km. Když jsem se pobavil Asi 15 minut s naprosto přitroublou AI než se podařilo spojení s operátorem. Operátor se mě snažil přesvědčit, že mají nový systém, který vybere nejvhodnější místo, možné pro Zásilkovnu, ale ne pro mě. Doručení do boxu Ještědská 516 Liberec se v poslední době najednou nedaří, i když další výdejní místo blízko mého bydliště je Ještědská 535/63 Liberec. V Zásilkovně musí panovat neskutečný chaos.


Produkt

Jedná se o zásilky z Temu


Požadované řešení

Prosím příště o dodání na Ještědská 516 Liberec nebo Ještědská 535/63 Liberec. 4x po sobě dodání na jiné místo jehloupé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2025 16:08, před 22 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.