Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:114
Stále v řešení:49
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (396 z 635)

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Uvedená procenta vychází z 90 hodnocení od spotřebitelů help

#82432Balíček trčí už třetí den na DEPU a jejich robot blekotá na lince stále stejné omleté věty dokola

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2025, před 5 dny

Eva Viková

Znění stížnosti

obchod dodal zboží Zásilkovně během 2 h od objednávky a to ještě pozdě večer, Zásilkovna převezla balíček z jednoho DEPA na druhý, a tam to stojí. Už třetí den ho mají v rukách a nejsou schopní ani podat informaci o tom, kdy to dodají. Už jsem na ty jejich blekotající roboty alergická, na živého operátora se nedotlučete.
Po změně majitele to stojí za starou belu. Můžou si podat ruku s Českou Poštou.


Požadované řešení

Ať živi operátoři podávají relevantní informace, protože ten jejich alibismus už je opravdu nehorázný. Stalo se mi to potřetí za sebou. Začnu využívat služeb konkurence.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2025 10:54, před 17 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2025 16:39, před 11 hodinami

Dobrý den, Evo, většinu zásilek doručíme do druhého dne, záleží ale i na tom, kdy přesně nám odesílatel zásilku předá. Pokud je to až po odvozu ostatních zásilek, termín doručení se automaticky prodlouží o jeden den. Pak do toho může vstoupit víkend, kdy zásilky nedoručujeme. Přesto uděláme první poslední, aby vaše radost byla už brzy u vás. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.