Počet nahlášených stížností: | 635 |
Z toho za letošní rok: | 114 |
Stále v řešení: | 49 |
obchod dodal zboží Zásilkovně během 2 h od objednávky a to ještě pozdě večer, Zásilkovna převezla balíček z jednoho DEPA na druhý, a tam to stojí. Už třetí den ho mají v rukách a nejsou schopní ani podat informaci o tom, kdy to dodají. Už jsem na ty jejich blekotající roboty alergická, na živého operátora se nedotlučete.
Po změně majitele to stojí za starou belu. Můžou si podat ruku s Českou Poštou.
Ať živi operátoři podávají relevantní informace, protože ten jejich alibismus už je opravdu nehorázný. Stalo se mi to potřetí za sebou. Začnu využívat služeb konkurence.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, Evo, většinu zásilek doručíme do druhého dne, záleží ale i na tom, kdy přesně nám odesílatel zásilku předá. Pokud je to až po odvozu ostatních zásilek, termín doručení se automaticky prodlouží o jeden den. Pak do toho může vstoupit víkend, kdy zásilky nedoručujeme. Přesto uděláme první poslední, aby vaše radost byla už brzy u vás. Nikola, tým Zásilkovny