Počet nahlášených stížností: | 635 |
Z toho za letošní rok: | 114 |
Stále v řešení: | 49 |
Přišla mi SMS, že si mám svůj balíček vyzvednout. Když jsem otevřela Zbox, byl tam úplně jiný balíček pro jiného příjemce. Když jsem se konečně dovolovala přes všechny roboty k paní, řekla mi, že kurýr prohodil balíčky a můj se odeslal zpátky. Tudíž já prý musím vzít balíček cizího pána a jít ho poslat zpátky přes zásilkovou a můj dorazí až za nějakou dobu. Po přečtení všech recenzí jsem zjistila, že bohužel nejsem první a asi ani poslední. Paní u telefonu byla milá, ale přes zásilkovou už si zřejmě nic objednám. Hlavně, že se za dopravu platí neskutečné peníze!
Chci vrátit peníze za dopravu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Weidenthalerová, mrzí nás, že jste se s tímto setkala, a moc se za celou situaci omlouváme. Je dobře, že jste se hned spojila s operátory. Vyčkejte prosím v tuto chvíli na jejich další instrukce, měli by se s vámi spojit, jakmile toho budou vědět více, a domluvit se s vámi na dalších krocích. Nikola, tým Zásilkovny