Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:114
Stále v řešení:49
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (396 z 635)

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Uvedená procenta vychází z 90 hodnocení od spotřebitelů help

#82438Jiny balíček

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2025, před 4 dny

Aneta Weidenthalerová

Znění stížnosti

Přišla mi SMS, že si mám svůj balíček vyzvednout. Když jsem otevřela Zbox, byl tam úplně jiný balíček pro jiného příjemce. Když jsem se konečně dovolovala přes všechny roboty k paní, řekla mi, že kurýr prohodil balíčky a můj se odeslal zpátky. Tudíž já prý musím vzít balíček cizího pána a jít ho poslat zpátky přes zásilkovou a můj dorazí až za nějakou dobu. Po přečtení všech recenzí jsem zjistila, že bohužel nejsem první a asi ani poslední. Paní u telefonu byla milá, ale přes zásilkovou už si zřejmě nic objednám. Hlavně, že se za dopravu platí neskutečné peníze!


Požadované řešení

Chci vrátit peníze za dopravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2025 11:50, před 14 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2025 16:41, před 9 hodinami

Dobrý den, paní Weidenthalerová, mrzí nás, že jste se s tímto setkala, a moc se za celou situaci omlouváme. Je dobře, že jste se hned spojila s operátory. Vyčkejte prosím v tuto chvíli na jejich další instrukce, měli by se s vámi spojit, jakmile toho budou vědět více, a domluvit se s vámi na dalších krocích. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.