Počet nahlášených stížností: | 635 |
Z toho za letošní rok: | 114 |
Stále v řešení: | 49 |
Zásilka nebyla odeslaná na adresu (za což jsem si připlatila). Pokouším se již 17 minut v kuse dovolat na zákaznickou linku, kde mi to nikdo nezvedá a hraje pouze otravná písnička.
Vrácení peněz (90 korun) za doručení na adresu. A přemýšlím i o odškodnění za to úporné čekání než se někdo ozve ze zákaznického servisu. Ještě se mi nestalo, že bych čekala na přepojení přes 20 minut! To snad není možný!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Svobodová, omlouváme se, že doručení tentokrát neproběhlo hladce. Podle systému už jste kontaktovala zákaznickou podporu, takže kolegové postup při doručení prověří a zajistí nápravu. Věříme, že už se s ničím podobným nesetkáte, uděláme pro to maximum. Nikola, tým Zásilkovny
Hodnocení: