Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:114
Stále v řešení:49
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (396 z 635)

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Uvedená procenta vychází z 90 hodnocení od spotřebitelů help

#82446Nedodání zásilky na adresu a neodpovídání na hovor

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2025, před 3 dny

Lenka Svobodová

Znění stížnosti

Zásilka nebyla odeslaná na adresu (za což jsem si připlatila). Pokouším se již 17 minut v kuse dovolat na zákaznickou linku, kde mi to nikdo nezvedá a hraje pouze otravná písnička.


Požadované řešení

Vrácení peněz (90 korun) za doručení na adresu. A přemýšlím i o odškodnění za to úporné čekání než se někdo ozve ze zákaznického servisu. Ještě se mi nestalo, že bych čekala na přepojení přes 20 minut! To snad není možný!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2025 14:58, před 10 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2025 16:52, před 8 hodinami

Dobrý den, paní Svobodová, omlouváme se, že doručení tentokrát neproběhlo hladce. Podle systému už jste kontaktovala zákaznickou podporu, takže kolegové postup při doručení prověří a zajistí nápravu. Věříme, že už se s ničím podobným nesetkáte, uděláme pro to maximum. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.7.2025 17:32, před 8 hodinami


Lenka Svobodová

Hodnocení:

Nyní se čeká na vyjádření dTestu.