Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:650
Z toho za letošní rok:129
Stále v řešení:56
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (399 z 650)

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Uvedená procenta vychází z 91 hodnocení od spotřebitelů help

#82484Krádež!!!!

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

22 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2025, před 22 dny

sandra gellrichová

Znění stížnosti

Prosím, dávejte si na tuto společnost pozor. Kradou tam zboží!!!! S pozdravem, Sandra Gellrichová


Produkt

Výživový doplněk Melatonin


Požadované řešení

Dobrý den,

samozřejmě očekávám, že se k celé situaci postavíte čestně a transparentně.
Žádám o úhradu zboží, které bylo odcizeno, a o omluvu za nevhodné chování vašeho zaměstnance.

Věřím, že ve vašich provozovnách máte kamerový systém, a bude tedy možné situaci snadno ověřit a vyvodit zodpovědnost.

Děkuji za rychlé a férové řešení.
S pozdravem,
Sandra Gellrichová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2025 14:22, před 22 dny

Dle obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna škodu nahradí, neprokáže-li, že vznik škody nemohla odvrátit.

Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na zásilce, a to pouze za škodu skutečnou.

Dále je zde uvedeno, že pokud odesílatel nezvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, do částky 300,- Kč. Pokud odesílatel zvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za skutečně vzniklou škodu až do výše udané hodnoty zásilky. U zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna vždy za skutečnou škodu až do výše 10.000,- Kč.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.7.2025 15:48, před 21 dny

Pěkný den, paní Gellrichová, můžete upřesnit, co se stalo? Takováto závažná obvinění rozhodně nebereme na lehkou váhu, abychom je však mohli prověřit, potřebujeme více podrobností, například trasovací číslo zásilky. Děkujeme. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 07:49, před 20 dny

Spotřebitelka doplnila následující:
Až jsem jim napsala, že to všude zveřejním a začala jsem opravdu takto konat, tak mi napsali email, že mi to uhradí. Určitě bych nechtěla toto mazat ať lidé vědí, jak přistupují k ukradnutým věcem. Ale je to již vyřízeno. Věřím, že své slovo dodrží a pošlou peníze. Mě šlo opravdu o princip. Takové chování se mi vůbec nelíbí.

Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitelku, aby ji mohla po obdržení peněz uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.