Počet nahlášených stížností: | 637 |
Z toho za letošní rok: | 116 |
Stále v řešení: | 50 |
Prosím, dávejte si na tuto společnost pozor. Kradou tam zboží!!!! S pozdravem, Sandra Gellrichová
Výživový doplněk Melatonin
Dobrý den,
samozřejmě očekávám, že se k celé situaci postavíte čestně a transparentně.
Žádám o úhradu zboží, které bylo odcizeno, a o omluvu za nevhodné chování vašeho zaměstnance.
Věřím, že ve vašich provozovnách máte kamerový systém, a bude tedy možné situaci snadno ověřit a vyvodit zodpovědnost.
Děkuji za rychlé a férové řešení.
S pozdravem,
Sandra Gellrichová
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna škodu nahradí, neprokáže-li, že vznik škody nemohla odvrátit.
Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na zásilce, a to pouze za škodu skutečnou.
Dále je zde uvedeno, že pokud odesílatel nezvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, do částky 300,- Kč. Pokud odesílatel zvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za skutečně vzniklou škodu až do výše udané hodnoty zásilky. U zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna vždy za skutečnou škodu až do výše 10.000,- Kč.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.