Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:650
Z toho za letošní rok:129
Stále v řešení:56
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (399 z 650)

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Uvedená procenta vychází z 91 hodnocení od spotřebitelů help

#82495Nedodání zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

21 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2025, před 21 dny

Jaroslav Kaválek

Znění stížnosti

3.7.2025 zásilkovna přijala zásilku,7.7.,,už je skoro u vás",8.7.urgence výsledek ,,0",9.7.urgence výsledek ,,0" Zásilkovna s.r.o. by se snad měla raději věnovat krmení holubů přípravkem ,,VERSELE-LAGA",byla by to činnost za kterou by jí společnost určitě pochválila!!


Produkt

Zaplacený balíček v hodnotě 1 500,-kč


Požadované řešení

Virtuální madam asi není ta správná volba,případ není u mě první a já tímto do budoucna tyto věci budu řešit balíkovnou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 09:39, před 20 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2025 13:29, před 19 dny

Dobrý den, mrzí nás, že na zásilku čekáte neobvykle dlouho. Je dobře, že jste její doručení mezitím zaurgoval. Uděláme, co bude v našich silách, abyste si zásilku mohl už brzy vyzvednout. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.