Počet nahlášených stížností: | 719 |
Z toho za letošní rok: | 14 |
Stále v řešení: | 8 |
Prechazela jsem k vodafonu od konkurence . Pri sjednavani mi byla slibena sleva na zarizeni . Mesic telefonovani , kde vzdy nekdo rekl zavolame a nic . Po trech tydnech navsteva pobocky . Sleva pry vyprsela . Znovu volam na infolinku , chtela jsem prepojit na retencni oddeleni. Pani s tim mela problem . Po 8 minutach mi bylo sdelene ze vlastne narok nemam . Protoze mam tarif za dobry penize . Pritom to stejny jsem mela u konkurence . Rekla jsem pani , ze hovory se nahravaji a at vytahne hovory kde mi bylo nekolikrat sdelene ze slevu na zarizeni mam . Jeste jsem se na to ptala pri sjednavani . Pani sdelila ze nebude nic poslouchat protoze tam pry neni od toho . Tudiz me firma Vodafon oklamala jen abych k nim presla .
Klamani zakaznika
Dodrzet to co mi bylo slibeno .
|
Tweet |
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že mu bude poskytnuta sleva na zařízení, mělo by se tak také stát.
Spotřebitelům však vždy obecně doporučujeme, aby si veškeré přislíbené podmínky služby nechali od společnosti potvrdit písemně.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Pravdová, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Prostřednictvím stránek třetích stran nemůžeme řešit konkrétní požadavky zákazníků. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Podmínky jednotlivých zvýhodnění nebo poskytování slev uvádíme na našich webových stránkách https://www.vodafone.cz/podminky/ . Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky