Počet nahlášených stížností: | 644 |
Z toho za letošní rok: | 123 |
Stále v řešení: | 55 |
Odesílal jsem balíček a příjemci přišlo něco jiného. Dovolat se na zákaznickou linku znamená tak půl hodiny čekání. Volám již pátý den na reklamační oddělení a stále mám čekat. Mají sice na vyřešení ze zákona až 30 dní, ale problém je v tom, že jsem zasílal drahou a potřebnou věc - vstřikovače z auta na repas. To znamená, že kvůli zásilkovně mám odstavené auto momentálně o 2 týdny déle, než bylo nezbytné. Musím si půjčovat auto, což pochopitelně stojí zbytečně peníze kvůli jejich chybě, budu žádat kompenzaci. Že se ztratí nebo vymění zásilka, chápu, ale na to konto musí být poskytnuta jistá kompenzace, takže jsem zvědavý, jestli nějakou takovou kompenzaci vůbec uvidím.
Vstřikovače z automobilu
Žádám o kompenzaci - proplacení finančních prostředků, které platím za zapůjčení auta. Půjčení auta bylo vzhledem k dojíždění za prací nezbytné.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Krahulíku, pokud jste kontaktoval tým reklamací, vyčkejte prosím na informace od kolegů. Věříme, že se vám již brzy ozvou, 30 dnů je opravdu nejzazší možný termín pro vyřízení. Co se týče případné kompenzace, jejím předmětem může být pouze náhrada hodnoty zboží v případě, že by se zásilku nepodařilo dohledat. Dle všeobecných obchodních podmínek nelze kompenzovat jiný druh škody, například ušlý zisk. Nikola, tým Zásilkovny