Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:642
Z toho za letošní rok:121
Stále v řešení:53
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (398 z 642)

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Uvedená procenta vychází z 91 hodnocení od spotřebitelů help

#82518Nedodané zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2025, před 5 dny

Magdaléna Holková

Znění stížnosti

Balíček leží od 30.6. na depu v Praze - stále bez pohybu.
Zásilka šla z 30.6. z Německa a ještě tentýž den večer dorazila na depo do Prahy - odtud už neodešla.

Zásilka dorazila na depo. Praha-Štěrboholy, K Hrušovu 292/4
30. 06. 202519:19
Zásilku jsme v pořádku přijali do přepravy. Kurierdienst Wächter
30. 06. 202507:55
O vaší zásilce už víme a čekáme, až nám ji odesílatel předá.
27. 06. 2025

Jednalo se o zlatý kroužek do nosu - odesílatel Blue Monkeys In Space Ltd.
Napsané 2 kontaktní formuláře - na oba odpověď, že se nepodařilo z kapacitních důvodů vyřešit + jsem volala na jejich linku. Odpovídá jen robot, na operátora není možné se dovolat.
Balíček mám zaplacený a nikdo se mnou nekomunikuje, jak tuto situaci vyřešit.


Produkt

Zlatý kroužek do nosu - odesílatel Blue Monkeys In Space Ltd.


Požadované řešení

Samozřejmě bych chtěla, aby mi byl balíček doručen, ale pokud se nedohledá, prosím o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 13:11, před 5 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2025 13:36, před 5 dny

Dobrý den, paní Holková, takto dlouho by zásilka na depu opravdu být neměla, doporučujeme se proto raději obrátit na odesílatele. Měl by vám pomoci s vyřešením reklamace v případě, že by se zásilku opravdu nepodařilo dohledat. Moc se omlouváme za komplikace a doufáme, že se vše nakonec podaří vyřešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.