Počet nahlášených stížností: | 644 |
Z toho za letošní rok: | 123 |
Stále v řešení: | 55 |
Dobrý den,
dne 8.7.jsem jela do Zboxu vyzvednout balíček ***. Přes aplikaci jsem zaplatila dobírku ve výši 1.429,- a následně chtěla balíček vyzvednout. Schránka se ale otevřela a byla prázdná! Okamžitě jsem volala na zákaznickou linku, načež se ozval pouze automat a jelikož to bylo mimo pracovní dobu, tak nebylo ani možné se spojit s operátorem. Vyplnila jsem tedy reklamační formulář na stránkách Zásilkovny. Ze Zásilkovny se ozvali s tím, že případ evidují a prověří technikem a ozvou se. Po několika dnech jsem je kontaktovala s dotazem, zda něco zjistili, načež mi odpověděli, že to z hlediska platné legislativy nemohou řešit semnou, ale s odesílatelem balíčku a ten, ať se na ně obrátí. Kontaktovala jsem tedy společnost Notino s reklamací dodání (spíš nedodání) balíčku ze strany dopravce. Z Notina mi odepsali, že reklamaci na Zásilkovnu podali a čekají na její vyjádření. Po pár dnech jsem tedy kontaktovala opět Zásilkovnu, zda případ řeší a nedočkala jsem se žádné odpovědi, je to stále dokola.
Děkuji za kladné vyřízení mé stížnosti
Nedodání balíčku
Požaduji zpět vrácení částky v hodnotě zaplacené dobírky
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Tomášová, doporučujeme v tomto případě postupovat dle instrukcí, které vám již předali kolegové z týmu reklamací. Dokud není zásilka doručena, může ji reklamovat pouze odesílatele, v řešení je proto potřeba obrátit se na něj. Pokud už nás z Notina ve věci kontaktovali, dořešíme s nimi vše napřímo, následně by se tým Notino měl domluvit na dalších krocích i s vámi. Věříme, že se vše podaří uzavřít k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Dobrý den,
ano, Notino Vás kontaktovalo a nyní právě čeká na Vaší odpověď, aby mohlo kontaktovat mě a domluvit se na dalších krocích.
Až se tak stane, budu sem informovat, jak se celá věc dořešila. Děkuji