Počet nahlášených stížností: | 652 |
Z toho za letošní rok: | 131 |
Stále v řešení: | 43 |
Několikrát jsem žádala jako téměř nechodici invalida o doručení zásilky do Z boxu který mám přes ulici.Operatorka na vaši lince zanesla tento požadavek do vašeho systému. Přesto mi zásilky chodí do 400m vzdáleného boxu. Nemám auto a proto je pro mě téměř nemožné zásilku vyzvednout bez pomoci cizích lidí. A poslední dobou není ani možné mluvit s operátorem pouze s robotem který nic nevyřeší ani nepřepojí na živého člověka.
Stačí dodání do nejbližšího boxu adresáta.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Lebedová,
mrzí nás to, ale vašemu požadavku na změnu doručení bohužel nemůžeme vyhovět.
Místo pro doručení objednávek z tohoto e-shopu vybíráme podle toho, jak je blízko od vámi zadané adresy, jestli má volno a jakou má otevírací dobu. Výběr probíhá podle nastavení systému a kromě zmíněných kritérií musíme zohledňovat také požadavky na efektivitu při doručování ze strany e-shopu.
Přesměrování na jiné místo není možné, a proto vás prosíme o vyzvednutí na výdejním místě, které bylo automaticky zvoleno.
Omlouváme se za komplikace a prosíme o pochopení, v tomto případě vám nemůžeme vyjít vstříc.
Nikola,
tým Zásilkovny