Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:650
Z toho za letošní rok:129
Stále v řešení:41
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (414 z 650)

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Uvedená procenta vychází z 91 hodnocení od spotřebitelů help

#82611Neuznaná reklamace a zničený balík

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.07.2025, před 11 dny

Sára Kovárnová

Znění stížnosti

Setkala jsem se s naprosto příšerným chováním ze strany Zásilkovny. Nejen, že kurýr byl (slušně řečeno) hrubý, v agresi prokopnul balík a tím zničil i obsah, který v něm byl, ale i ze strany samotného vyřízení reklamace. Ovšem, ze Zásilkovna se bude ohrazovat tím, že kapaliny nesmí být převáženy, ale kosmetiku, tinktury, sirupy… si nikdo přes vas neobjednava viďte? Kurýr nedal dostatečně dopředu vědět, ze bude doručen balík a asi předpokládal, ze firma bude mit otevřeno 24/7 a v návalu agrese se choval neomaleně, i pres fakt, ze s nim bylo jednáno naprosto v klidu. Paní na reklamačním se sice ohrazovala dodatkem, ze se kapaliny nesmí převážet (obsah byl velmi pečlivě zabalen do bublinkové fólie), tak opomněla dodat, ze za zdevastovaný balik nese zodpovědnost sama společnost. Po předání na výdejní místo bylo potvrzeno, ze balik byl promáčknutý a kapala z něj kapalina a snažili se ho zachránit, jak to šlo. Neni to poprvé, co slyším a čtu stížnosti, ze společnost se naprosto pohoršila a zároveň ruší výdejní místa tam, kde nejsou schopni aspoň dodat z-boxy. Opomněli jste, ale jeden základní fakt: VY jste tu pro nás, ne MY pro vás a pokud jsme nespokojeni s vašimi službami, tak máme právo být vyslyšeni a ne hozeni na hromadu s ostatními poškozenými balíky.


Produkt

Dračí krev


Požadované řešení

Vrácení peněz za zničené produkty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2025 16:24, před 10 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Dle bodu 2.2 obchodních podmínek společnosti jsou z dodání vyloučeny mimo jiné zásilky obsahující laky, barvy, lepidla a jiné tekuté látky, které mohou být při přepravě poškozeny, nebo mohou poškodit či znehodnotit ostatní zásilky, případně zařízení Zásilkovny. Tyto zásilky není odesílatel oprávněn předat k přepravě. Zásilkovna není povinna převzít zásilky, které jsou z přepravy dle bodu 2.2 vyloučeny. Dle bodu 2.4 podmínek pak v případě, že odesílatel předá Zásilkovně zásilku vyloučenou dle čl. 2.2 podmínek, nedojde k uzavření poštovní smlouvy a Zásilkovna tak nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv škody vzniklé na Zásilce nebo v souvislosti se Zásilkou.

Pokud by však během přepravy došlo k úmyslnému poškození či zničení zásilky ze strany společnosti, mohla by za to společnost být odpovědná.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.