| Počet nahlášených stížností: | 801 |
| Z toho za letošní rok: | 280 |
| Stále v řešení: | 109 |
53%
47%
23.5.2025 mi soukromá osoba z Prahy odeslala balíček se sukní a tričkem od jedné české značky. Zboží bylo zabaleno v igelitovém obalu a důkladně zajištěno izolepou. Kód pro odeslání zásilky jsem přes aplikaci zadala sama, tudíž jsem byla jako odesílatel (pokud vím, běžně se to takto dělá). 26.5. byla v aplikaci zaznamenána změna - zásilka cestuje na depo a ještě tento den byla přijata na depo Nučice. 27.5. dorazila zásilka na depo Hradec Králové a tentýž den o půl 9 nastala změna - zásilku budeme dnes doručovat. To se ale nestalo. Poprvé jsem na zákaznickou linku Zásilkovny volala 9.6., abych zjistila, co s mojí zásilkou je. Ten den mi nikdo nic neřekl, že to zjistí a dají vědět zpět, to se nestalo. 17.6. jsem volala znovu, to už mi bylo sděleno, že je u mojí zásilky informace, že je balíček poškozený tekutinou. Několikrát (5x) jsem ještě se zákaznickou linkou komunikovala ohledně dohledání balíčku, reklamaci jsem dělat něchtěla, když mi sdělili, že je balíček poškozený, doufala jsem, že se mi podaří domluvit doručení i v tomto stavu, sama jsem operátorce říkala, že bych si na depo do Hradce klidně i zajela osobně a balíček vyzvedla. To bohužel neprošlo. Pátý telefonát mi bylo sděleno, že moji zásilku hledali a že ji nemohou dohledat. Status zásilky je tedy ZTRACENO... JAK JE TO MOŽNÉ? Jak je možné, že mi celou dobu někdo tvrdí, že je zásilka poškozená, i když podle odesílatelky obsah určitě poškozený nebyl, a po několikátém hovoru je najednou ztracený?! Působí to na mě dojmem, že si někdo prostě řekl, že se přece nic nestane, když se z poškozené zásilky (kterou by příjemce stejně určitě nechtěl) stane ztracená a vzal si ji jednoduše domů... Doufám, že to tak není, ale nepůsobí to ani trochu důvěryhodně. Doposud jsem se Zásilkovnou měla ty nejlepší zkušenosti, ale toto mě tak zklamalo, že přemýšlím, jestli opět nezačnu využívat jiné dopravní společnosti, i když dražší nebo pomalejší...
Při pátém hovoru mi operátorka sdělila, ať udělám reklamaci zásilky, že ji během toho procesu třeba ještě najdou. To se nestalo a 8.7. mi byly vráceny peníze. Raději bych ale měla věci, které jsem si objednala a na které jsem se těšila. Byla to jediná radost za posledních několik měsíců, kterou jsem si dovolila pro sebe pořídit a dopadlo to takhle. Budu opravdu vděčná, když se ještě podaří moji zásilku dohledat, peníze klidně zase vrátím.
Toto rozhodně není stížnost na pracovnice zákaznické linky, které se mnou záležitost řešily. Mluvila jsem se dvěmi a obě byly velice vstřícné a snažily se mi pomoci, za to jim děkuji.
Tričko s 3/4 rukávem, velikost L, barva vínová, značka Black Mountain https://www.blackmountain.cz/zbozi/tricko-3-4-rukav-fuchsiove-s-puntiky/; Sportovní sukně, lila, vel. UNI, značka Black Mountain https://www.blackmountain.cz/zbozi/sportovni-sukne-cerna-2/ - ani jedna z položek již není na eshopu, proto jsem kupovala u soukromé osoby.
Ráda bych ještě jednou požádala o dohledání mojí zásilky. Někde přece opravdu musí být - depo Hradec Králové, depo Nučice, zapadlá v autě kurýra,...
Pokud se dohledat nepodaří, ráda bych tímto apelovala na doručovatele, aby lépe dohlížel na svěřené zásilky a toto už nikdo nemusel řešit. Je mi líto, že poslední dobou vídám podobných stížností poměrně hodně...
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Pěkný den, paní Macková, moc se za celou situaci omlouváme. Chápeme naprosto vaše zklamání, obzvláště když jste se na koupené kousky tolik těšila. Bohužel se nám přes veškerou snahu nepodařilo zásilku dohledat, proto jsme museli schválit vaši reklamaci a proplatit vám škodu. Pokud by se ale zásilku přece jen nakonec povedlo najít, budeme vás kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu. Bohužel však v tuto chvíli nedokážeme slíbit, že se to nakonec povede. Ještě jednou se omlouváme za komplikace, které vám to způsobilo. Za tým Zásilkovny Nikola
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zásilku se stále nepodařilo najít. Reklamaci jsme vyřídili.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, paní Macková, na řešení jste se tedy domluvila přímo s týmem reklamací, je to tak? Děkujeme, tým Zásilkovny