Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:652
Z toho za letošní rok:131
Stále v řešení:43
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (414 z 652)

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Uvedená procenta vychází z 91 hodnocení od spotřebitelů help

#82666Ztracený balík

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2025, před 8 dny

MUDr.Tatiana Korkishko, MBA

Znění stížnosti

Dobrý den. Zasilkovna ztratila můj balík v hodnotě 6900 Kč. Je to už měsíc. Pořád telefonuji, pořád není tomu řešení. Máte kamery na z-boxech. Jsou kamery i na vedlejší budově po ul.řipská 7 Brno. Dá se dohledat kdo byl řidič, číslo auta. Kam jel. Proč se tomu nikdo nevěnuje? Máte záznamy mých hovoru. Žádné řešení. Odeslali mě na odesílatele Temu. Temu se nemůže s vámi spojit.co se děje? Balík o velikostí 65x70cm. Ten se jen tak nezapdne za sedadlo.
Já budu medializovat tento případ a podám trestní oznámení. Číslo zásilky ***.Doufám, že dostanu svůj balík nebo peníze do konce příštího týdne. V opačném případě začnu jednat jinak


Produkt

***


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2025 11:23, před 3 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.