Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:813
Z toho za letošní rok:29
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

67.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (552 z 813)

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Uvedená procenta vychází z 159 hodnocení od spotřebitelů help

#82679Klamání zakaznika

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2025, před 6 dny

Hana Smetanova

Znění stížnosti

Lidl Tábor
Stěžují si na klamné označení produktu.
Šlehačka 31% má být v akci za 24,90 Kč.
Nepovažuji za správné, kdyz je označení u šlehačky 40%, přičemž šlehačky v akci vůbec v regálu nejsou. Pokud opravdu nejsou,štítek tam být nemůže !!
Toto je klamání zákazníků.


Požadované řešení

Sjednání nápravy na prodejne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2025 14:37, před 23 hodinami

Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Jestliže se jedná o zboží v akci:
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2025 09:10, před 4 hodinami

Dobrý den, paní Smetanova,

Za vzniklé nedorozumění na naší prodejně se Vám omlouváme. Personál prodejny upozorníme tak, abychom do budoucna podobným situacím předešli.

Omlouváme se, že na naší prodejně nebylo k dispozici zboží, o které jste měla zájem. Informaci o chybějícím sortimentu jsme ihned předali nákupnímu oddělení. Uděláme maximum pro to, abychom do budoucna podobným situacím předešli.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.