| Počet nahlášených stížností: | 780 |
| Z toho za letošní rok: | 259 |
| Stále v řešení: | 88 |
53%
47%
Nejde se spojit s operátorem, *** virtuální Zita kecá dokola,nesmyslná,a nechce přepojit s operátorem
Aby Zita prepojovala na operátora.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Podnikatel má ze zákona povinnost uvádět telefonní číslo, to by mělo být relevantní a funkční. Využití hlasového automatu může být v pořádku, mělo by však být možné se prostřednictvím telefonního čísla spojit s člověkem.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Marčišinová, budeme rádi, když dáte Zitě šanci. Umí totiž odpovědět na spoustu základních otázek, a pokud pozná, že vám lépe poradí živí kolegové, ráda vás na ně přepojí, je to možné každý pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Za tým Zásilkovny Nikola
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.